Gå til innhold

Slimproppen (litt ekle detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt mye på denne slimproppen. Lurer på om det gikk en liten del av den i ste, og om jeg kanskje har mistet smådeler av den tidligere...

I noen dager, så har det, hver gang jeg har vært på toalettet, kommet masse hvitt/gulaktig tykt slim. Har måttet tørke meg X-antall ganger for å få vekk alt. Kan det være deler av slimproppen? :S

I ste satt jeg i sofaen og måtte egentlig på do, så skulle reise meg for å gå på do da, og når jeg reiste meg fikk jeg den ekle følelsen man får når man kjenner utflod komme. Så når jeg kom på toalettet var det en liten "klump" med hvitt/gjennomsiktig/gulaktig slim. Litt blandete "farger" på det. Var på str med en fingernegl ca..

Er i uke 35, snart 36, har hatt murringer i ryggen og magen noen dager av og på den siste uken..

Kan det være slimproppen som kommer i deler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som slimproppen ja!..:)

Skrevet

Jeg synes vel egentlig det høres ut som den utfloden som er vanlig i slutten av svangerskapet. Slimproppen er som gjennomsiktig gele, gjerne med litt blodblannede striper i. Den utfloden jeg er veldig plaget med og har vært siden uke 35 er gul/hvit og kommer i store mengder. HAr måttet bruke flere truseinnlegg hver dag de siste ukene. Innimellom kommer det som i klumper og jeg må¨gå på do og tørke det bort....

Skrevet

Slim er nå slim spør du meg! Har hatt det samme som HI skriver, og sett slimpropp før. Og den er forskjellig fra folk til folk den og:) Utflod har e aldri hørt er slimete...

Skrevet

Je har hatt masse slim i og i tillegg til vanlig utflod, men har ugrunn ingen tro på at det er slimproppen... det har kommet i flere uker nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...