ReNaTe_86 Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Hvor kjøper dere alt dere trenger til babyen? Jeg har termin i november og har såvidt startet med innkjøp. Har ikke helt oversikten over hva vi faktisk skal kjøpe heller..
blid frøken :) Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Det kommer ann på hva du mener med ALT? Sprinkelseng - barnas hus 999 kr med madrass. Sprinkelbeskytter - barnas hus sengetøy - litt forskjellig, barnas hus, kid, prinsess osv. vugge - fått lagd. Kjøpte madrass på jysk og kuttet til. tisselaken - kid dyne - 30-40 % på prinsess vogn og bilstol - barnebutikk. Reflex. lekegrind 80x80 - babyshop (100x100 ble så veldig stort) kluter og div - kid, prinsess, ikea osv. klær - alle steder. Billig ull på sparkjøp. saueskinn - babyshop 299kr. Dette var det jeg kom på sånn i farta. Finn.no er jo også en god mulighet. Flere reiser til Sverige for å kjøpe billigere vogn og bilstol.
Christine209 Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 Vogn, regntrekk, stellekommode, lammeskinn og bilstol- baby comfort Alt av kluter, sengesett og dyne og pute- Kid og princess ( de hadde tilbud:p) Vognpose- Vervepremie i babyglede
ReNaTe_86 Skrevet 29. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2010 Med alt mente jeg vell egentlig at det nødvendige man trenger før den lille kommer... Hva heter sengen du har kjøpt på barnas hus med madrass? var jo ikke så ille pris siden det var med madrass på kjøpet
blid frøken :) Skrevet 29. august 2010 #5 Skrevet 29. august 2010 Husker ikke hva den heter, men ser at de har kampanje på den med jevne mellomrom. Tror egentlig det er et "tilbud" de har hele tiden, men som ikke det blir opplyst så mye om. Jeg ville hørt med de. Tror senga begynte på L. Den er helt vanlig hvit.
første i magen- Høygravid! Skrevet 29. august 2010 #6 Skrevet 29. august 2010 Jeg har også termin i beg. av november og har kommet ca. halvveis gjennom innkjøpene. Kjøper litt brukt på finn.no (vugge++), litt på barnas hus (bilstol) og brio (barnevogn+ vognpose), på nettbutikker som bambina (babygym) og ellers masse garn på garnbutikkene og strikker babytepper og klær så det står etter Fått endel klær og utstyr brukt av familiemedlemmer også. Lønningsposene får jammen meg bein å gå på for kjempekos å kjøpe inn alt dette utstyret.. jeg tenker at man må få god tid på seg til virkelig å vurdere hva (farger/merker/design) det er man har lyst på/trenger, for forhåpentligvis så skal dette utstyret vare leeenge! Forstår ikke at jeg har blitt en slik person.. hadde jeg aldri trodd om meg. Jeg brukte å synes alt av barnegreier (alt i alt) var helt pyton!
Wopi Skrevet 30. august 2010 #7 Skrevet 30. august 2010 Termin i september, her er alt klart. Maxi Cosi bilsete, kjøpt for 350 kr fra ei venninne. Vugge, laget selv. Kjøpt madrass, dyne og pute på Barnas Hus Brio Happyvogn, kjøpt på Barnas Hus på kampanje, inkl stelleveske: 5000 kr Voksipose kr 1600, kjøpt i Sverige. Stellematte kr 220,- kjøpt i Sverige. Badebalje, arvet fra venninne. Ellers arvet masse klær og sengetøy, kjøpt bittelitt selv. I tillegg kjøpt inn bleier, kremer o.s.v.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå