Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om en (flink) gynekolog i Oslo eller i nærheten av Oslo, som man kan gå til når man tar forsøk på CFC?

Som alltid, veldig takknemlig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Nå bor ikke jeg i Oslo, men jeg tok kontakt med et sykehus. Jeg går også til CFC. Er ferdig med de offentlig forsøkene og går nå privat. Jeg betaler en egenandel på kun 300,- for en ultralyd i stedet for å betale mye mer hos en privat gynekolog.

Skrevet

Jeg går til Merete Blakstad på Majorstua. Hun har "hotline" med CFC, så jeg trenger ikke ringe dem med status osv. Hun er flink til å konferere med CFC hvis hun er usikker på noe ifbm. stimuleringen m.m. Føler meg i gode hender der, selv om det går litt raskt unna og hun kan virke litt avmålt. Får du henvisning fra fastlegen så er du også med på vanlig frikortordning, og da er mange penger å spare ifht. å gå privat.

Fikk en liste fra CFC over de gynekologene i Norge som de samarbeider med. Må jo ikke bruke dem, men jeg synes det greit.

Skrevet

Hei

Jeg går til Aage Huseby, Smestad gynekologene (som nå har flyttet til Oscar gt ). Han har som nevnt ovenfor "hotline" til CFC. Han er hyggelig, flink til å følge opp samt grei å kontakte pr sms/telefon. Han tar også imot pasienter på ettermiddager.

Han har nok ikke offentlig avtale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...