Novemberjenta* Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Hei, Har ikke kjent noe spark fra snuppa idag, bare litt bevegelse. Er dette grunn til bekymring? Var på UL for ca 1 uke siden å så alt var bra med henne. hun har vært aktiv di siste dagene, men idag er hun dønn rolig. Hva tror dere?
Traveltobarnsmor! Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Hei er 28+6 og har den siste tiden hatt det på samme måte.Stort sett er det bare små bevegelser. Men det kommer innimellom kraftige spark... Tenker meg at den har snudd seg slik at den sparker innover mot ryggen... så lenge man kjenner noe hver dag....så satser eg på at det går fint
Novemberjenta* Skrevet 29. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2010 Sant så sant. jeg er foresten 27+6 og går inn i min 28 uke imorgen. med termin 25 novmenber. Har også foranliggende morkake så tenker kanskje at den kan ta av noen av sparkene den også. Så håper alt er bra!
Traveltobarnsmor! Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 Har også morkaken foran... Har termin 23.november, så da er vi vel i samme uke? Du skifter uke på onsdag?
Novemberjenta* Skrevet 29. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2010 Blir det ikke rett om jeg skifter uke tirsdag? Var på UL torsdag og da var jeg 27+3. så skal etter planen være 27+6 idag. Tuller fælt med disse dagene.. Har i allefall termin 25 November så vi er nok i samme uke da ja..
Traveltobarnsmor! Skrevet 29. august 2010 #6 Skrevet 29. august 2010 Kan være eg som roter og... står det ikke at du er i den 28. uken når du logger inn?
Novemberjenta* Skrevet 29. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2010 Nå står det at jeg er i 28 svangerskaps uke ja. Men terminen som er lagt inn her er feil! Ble flyttet fra 29 nov til 25 nov etter ul, men får ikke forandret dette inn her. Så jeg skal starte på den 29 uka etter noen dager her :-)
Novemberjenta* Skrevet 29. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 29. august 2010 Skiftet over til 28 svuke Ida etter tidligere termin. Så det blir rett som du sier. Har sjekket papirene mine å funnet ut at jeg er 27+ 5 idag. å dette skal være rett ;-)
Margarita -- Skrevet 30. august 2010 #9 Skrevet 30. august 2010 Hei du:) Jeg er 25 +3 ,a ltså ikek like langt som deg, men det blir samme prinsipp.. Jeg var på ultralyd på sykehuset i går, hadde omtrent ikke kjent liv på et døgn, og det har vært VELDIG regelmessig i over 3 uker. De ba meg komme iallefall, og babyen hadde det helt topp. Masse aktivitet. Det som var rart var at den lå som den pleier, med bena mot der den pleier å sparke, og morkaka er bak hos meg. Jeg så godt hun sparket, og legen sa det var kraftige spark, men jeg kjente det knapt, i forhold til hva jeg har gjort. HAn betrygget meg med at det er vanlig å kjenne forskjellig, og det kan være dager det er mindre/svakere, men sånn er det bare!Og jo mindre plass den får, jo mindre kan noen kjenne. Fikk beskjed om å slappe av litt, og IKKE komme igjen så lenge jeg kjente noe;)
Novemberjenta* Skrevet 30. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 30. august 2010 Tusen takk for svar :-) Det er nok som du sier. Kjenner hun er i bevegelse, så er rolig så lenge jeg kjenner det! Hun er mest aktiv på kveldene denne frøkena.. ;-)
AlmaN Skrevet 30. august 2010 #11 Skrevet 30. august 2010 Har et barn fra før, og husker godt at det var roligere i noen perioder enn andre. Det kunne gå dager ganske sent i svangerskapet hvor jeg kjente lite, men gutten var sprek som bare det han. Det ville vært mer unaturlig om barnet var akkurat like aktiv hver dag over mange måneder tror jeg. Men klart, man begynner jo å lure, det gjorde jeg også. Mye roligere baby KAN bety at noe er galt, men er den normalt frisk så vil jeg tro det snart kommer dager eller en periode med mer merkbar aktivitet igjen snart. Kan også hende den legger om døgnrytmen litt slik at du ikke kjenner spark til de tidene du er vant med å kjenne det. Er du mye i bevegelse selv så vil du vel ikke kjenne det så godt. Og når du er rolig er kanskje babyen rolig også. Husk de sover også veldig mye inne i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå