Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har faktisk fått mage. Kan godt hende det bare er luft og bæsj, men resultatet er det samme. Perifere bekjente spør på gaten om jeg er gravid og hvor langt jeg er på vei, og alle blir overrasket over svaret. Vi kunngjorde graviditetet til omverden i går, fordi det rett og slett er umulig å lyve fra seg magen jeg har. Dete verrasker meg, jeg hadde ikke trodd at mage som folk legger merke til skulle komme så tidlig. Jeg er 180 høy og var nok ganske tynn i utgangspunktet, ikke noe mage i det hele tatt (62 kg), og helt flat. Nå har jeg kul som syns gjennom slappe gensre også, samt 70d i bh-størrelse! Tidligere 70 a/b. Er det mye fostervann kanskje? Jeg er veldig smal i sjelettet, kan ha med det å gjøre. At tarmer og slikt blir skjøvet oppover av livmoren, som nå er over symfysekanten, og dermed ser et ut som om jeg har mage (tarmer der folk tror babyen ligger, hehehe). ikke vet jeg. Måtte bare ha det ut. Er overrasket. En spinningsinstruktør som jeg ikke har sett før i mitt liv sa "du må ikke kjøre makspuls når du er gravid", selv om jeg satt på rad 3. Andre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142256854-13-uker-p%C3%A5-vei-og-mage-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei du!

Jeg har det lik som deger 13+2 uker på vei, og har mage. Lege sekeretæren lurte til og med på om jeg kunne bære på tvillinger pga ejg er så stor på så kort tid, jeg er også veldig slank. Jeg er 170 og veier 54/5 kg.. Alltid hatt flat mage, men nå har ejg en tydelig liten kul på magen, jeg elsker det jo da =) Er stolt av min lille mage og den må bare vokse.

Skal på UL til uken selvom jeg egentlig ikke skal før oktober vil jeg vite om det er en eller faktisk 2.

Har du tenkt det kanskje kan være tvillinger?

klem

Hei!

En lettelse å høre at jeg ikke er alene;)

Jeg var på ul i uke 9+5, og det er bare en der=) Da ble nøyaktig ukeantall også bekreftet. Så aner ikke hva som har skjedd. Har heller ikke opplevelse av å være oppblåst. Må være det at vi er lange og slanke. Har heller aldri hatt "et gram" fett på magen, så er vel det. At forandringer synes ekstra tydelig. Men ja, er egentlig deilig at folk ikke misforstår, at det er så synlig at fremmede tar det som en selvfølge!

=)

Lykke til på ul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...