Gå til innhold

flere på 10pp??? hvordan har dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

føles det litt frustrerende nå? synes jeg her...

noen som har noe bra å komme med :)

føle nå er tida snart omme til å få hjelp, men ville helst klart det selv, det er vel håp ennå da :)

gi meg håp! gi oss håp( til dere andre som har d slik)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg og samboeren er inni 10 pp nå... Må innrømme at tålmodigheten er satt litt på prøve den siste tiden. Og denne prøvetiden som liksom skal være så spennende og ren glede har egentlig bare blitt mange skuffelser til tider :( Vet at 10 pp ikke er allverden og at det er mange som har prøvd lenger enn oss og vi går jo tross alt ikke under begrepet "slitere" ennå, men for oss og mange andre føles disse månedene som en evighet!

Har flere svake graviditetstester bak meg, både sånne dumme skyggestreker, men også streker som viste seg å mest sannsynlig være kjemiske graviditeter. Egentlig så vet jeg ikke om jeg har vært gravid i løpet av disse månedene eller om det bare er meg som ser streker fordi jeg og samboeren så inderlig vil bli foreldre for første gang... Nå ble det mye syting og klaging her, men er godt å få det ut av og til :P

Hadde et helt annet syn på prøvetid før vi begynte å prøve. Da hadde vi hørt alle historiene om hvor lett det er å bli gravid hvis man glemmer 1 p-pille osv... Så hadde en litt feil innstilling til hvor lang tid det kan ta. Og så begynner jo tankene å surre om det er noe gale med meg eller samboeren siden vi ikke har fått det til ennå. Men jeg holder motet oppe med å prøve nye ting. Denne måneden har jeg begynt på Bidronninggele og kjøpt og tatt i bruk CB fertilitetsmonitor. Hvis jeg får utslag på monitoren så blir det også Wild Yam etter EL. Har hatt litt problemer med å tyde billigtester sine EL tester og vært redd for at jeg ikke har EL så ofte. Litt deilig å slippe å tolke streker lenger.

Det som gir meg håp er at jeg vet at jeg ikke er den eneste i verden som ikke får full klaff med det første. Og så tenker jeg sånn at for hver måned som går blir ønsket enda større og dermed blir gleden kjempe stor den dagen jeg står med en klar positiv graviditetstest i hånden :)

Ønsker deg all lykke til med prøvingen, og håper spiren sitter snart hos deg og alle andre som lengter etter den største gaven i livet :))

Skrevet

det er faktisk godt å vite det er normalt å ha det slik.

en god trøstetanke at gleden blir desto større ved en postitiv test!

åh ja den va fin, takk :)

det som er verst er at man føler alle har fått nå og man skulle gå gravid sammen med dem liksom. nå har de begynt tbake i jobb når vi får. Spørsmål om ikke vi skal ha barn snart igjen ( har en fra før) er såre etterhvert. Og det er 4 andre i kretsen som nettopp er blitt.det er tøft og man tenker hva som er galt.

Båndet mellom meg og min mann er blitt sterkere! vi prater mer- får ut hva vi føler til hverandre og dette er vår ting på godt og ond :)

det er nå en fin ting oppi dette :)

begynt med bidronning gele jeg også. og wild yam.

virker som det har gitt effekt hos noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...