Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere :)

Føles som evigheter siden jeg hang her inne på forumet.. Har for tiden hendene fulle med min 4 uker gamle IVF-prins, som ble til på andre forsøk :) Føler meg kjempeheldig som har fått han, og jeg håper alle her inne får oppleve den samme lykken!! :) Høres kanskje merkelig ut, men i natt lå jeg og tenkte på neste forsøk :) Vi har to egg på frys, så er spent på hva det kan bli til, selv om det selvfølgelig ikke skal finnes ut helt ennå ;) Er det noen her inne som holder på med eller har vært gjennom søskenforsøk? Hvor lenge etter nr.1 begynte dere prøvingen igjen? Er veldig interessert i å høre alt av erfaringer og tanker rundt dette!! Jeg lurer på om det kunne passe å begynne ny prøving når førstemann er rundt ett år.. For tidlig, eller..? I utgangspunktet ønsker vi oss flere barn enn to også.. Noen her inne som har gått videre også etter barn nr.2? Håper å høre fra dere! =) Og masse lykkeønskninger til dere som er midt oppe i den tøffe prosessen IVF-karusellen er!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, kjenner meg igjen i det du skriver. Var veldig klar kort tid etter førstemann kom! Da han var 5 mnd satte vi inn fryseegg og ble gravide på første forsøk! Har nå to fine gutter på 1 og 2 år! Har vært hektisk, men veldig koselig også:-) For oss var det helt perfekt med to tette.

Vi trodde ikke det skulle klaffe på første fryseforsøk siden vi brukte 4 forsøk på førstemann med det gjorde det:-)

Er her inne og kikker litt for tiden, vet ikke om det er at ønsket om enda en begynner å melde seg hehe:-) Men venter nok et år til! Vi har også 2 på frys!

Skrevet

Gratulerer med prinsen :-)

Vi har akkurat gått i gang med søskenforsøk. IVF-poden vår er halvannet år, og nå følte vi "det var på tide". Men jeg er helt motsatt av deg: Ikke snakk om at jeg var klar for dette tidligere! Skulle egentlig gjerne ha ventet et år til, men vi vet jo ikke om vi kommer til å lykkes med søskenforsøk eller hvor lang tid det vil ta, og vi vil ikke at aldersforskjellen skal bli for stor....

Hvis dere er klar for å gå igang med søskenforsøk ganske raskt, så syns jeg bare dere skal hoppe i det :-) Men husk at du må være ferdig med amming før du kan begynne.

Skrevet

Takk for svar! Spennende å høre andres erfaringer :) Oi, 5 mnd hørtes tidlig ut :) Så flott at det lyktes og at dere trives med to tette! Her går det i MME, så har ingen ammeslutt å vente på ;) Flere med erfaringer eller synspunkter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...