sara1 Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Har termin i morgen, og har hatt mens lignende smerter hele helgen, vondt i korsrygg og kynnere. I tillegg er jeg slapp, trøtt og småkvalm. Prøver å ta meg sammen, men ligger stort sett bare på sofaen, er nok litt sur mot omgivelsene er jeg redd! Regner med at jeg ikke er alene om å ha det slik, vi får bare holde ut damer.
2gutter+tvillinger Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Signerer denne jeg. Er i min 42 uke som gravid nå, 8 dager over termin, og alle sa at dette barnet kommer før termin.... Ett psykisk vrak snart, besøk og telefoner må bare holde seg unna... Tips til ting å finne på, dvs ting som jeg gjorde forrige uke: Spise is!! Gå på kino, helst dagkino med solbriller på helt til du kommer frem. Og vil jo helst gå alene, siden man har hovne øyne og føler seg som ett vrak. Flytte om på bilder og ting man har på veggene. Stryke ting som har hengt i skapet krøllete alt for lenge. Sy eller strikke noe, fant utrolig nok ut at det finnes hjemmesider som kan lære kløner som meg å strikke, strikkeskolen het det. Gå en tur på morgenen, i allefall da jeg har noe som helst energi, og da har man ikke så dårlig samvittighet for å ta seg en 3 timers blund etterpå. Rydde i gamle bilder, evt lage seg en fotobok på nettet. Håper du slippe vente like lenge som meg, for jeg begynner gå tom for ideer til hva man finner på, så har du en ide så bare kom med den! Lykke til i ventingen.
sara1 Skrevet 29. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2010 Takk for gode tips "Babygutt igjen *klar nå...* Du blir vel satt i gang snart. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå