Feit no more Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Kanskje et litt tynt grunnlag å konkludere på, men likevel... http://www.barnashus.no/graviditet-og-fodsel/samleie-fremskynder-ikke-fodsel.html
snart5barn Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Kan nok være noe i det,her har vi hatt sex tre ganger sist uke og det skjedde ingen ting. Har en dag igjen til termin. Kan også legge til at jeg har spist tre posjoner med rømmegrøt (med myyye kanel og sukker) vært på laaaange turer og hoppa tau. MEN INGEN TING HAR SKJEDD.
engel81 - g08, g10 Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 Tja, jeg har i alle fall fått beskjed fra legen på Ullevål å unngå samleie de siste ukene før fødsel siden jeg fødte 5 uker for tidlig sist. Så her er det stopp nå
likss *på overtid* Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 Her har vi hatt sex med påfølgende pute under rumpa, beina opp og modne-forsøk jevnt og trutt, men er fortsatt 6 dager over termin. Så det trenger ikke hjelpe stort nei..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 29. august 2010 #5 Skrevet 29. august 2010 Her har sex fremkalt premature rier tidligere, så vi tar ingen sjanser gitt;) Er 37 uker på tirsdag, så snart snart...
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 29. august 2010 #6 Skrevet 29. august 2010 tror ikke noen slike "kjerringråd og rtåd" virker med mindre man allikevel er veldig moden og klar..
lesøk Skrevet 29. august 2010 #7 Skrevet 29. august 2010 hadde sex 3 ganger etter at riene så vidt startet forrige gang(var 3 dag overtid),så de forsvant ikke i hvertfall og gikk i ordentlig rier som endte med fødsel av lillejenta:)så jeg var veldig glad at hele greia ikke stoppet opp!
Nikkamoren Skrevet 29. august 2010 #8 Skrevet 29. august 2010 Gjelder det orgasme også hvis man ikke har penetrering?
cmilla80 Skrevet 29. august 2010 #9 Skrevet 29. august 2010 Har lest at det er sæden som kan føre til fødsel. Ikke selve sexen. Er ett stoff i sæden( som jeg ikke husker navnet på) som er det samme stoffet de bruker for å modne/ starte en fødsel.
Nydlige datter09-spire2010 <3 Skrevet 29. august 2010 #10 Skrevet 29. august 2010 Vi prøvde også dette med jenta vi fikk i fjord mars,men NEI, det funka ikke her heller... Gikk 3 dager over termin!!!
sebastian + en til Skrevet 30. august 2010 #11 Skrevet 30. august 2010 Hei Jeg var hos jordmor den 13 aug.Da var jeg 3 dager over termin.Eneste hun kunne anbefale var et samleie.Hun forklarte at sæden har det samme hormonet i seg som er i modningstabletter som de gir for å sette i gang fødsel. Så enn hvor lite fristende det var , vi hadde sex den kvelden.Et par timer senere gikk "proppen" . Klokken 12.00 dagen etter reiste vi på klinikken og klokken 14.45 var jenten min født:):) Så jeg har tro på det, men at man må være fullgått og moden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå