Gå til innhold

Aldri brukt ppiller, 7pp.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen i samme båt?

Jeg har aldri brukt noe form for prevansjon (kondomer såklart før fast følge) og nå har jeg og sambo prøvd i 7 pp og det har ikke skjedd noe... Trenger det være noe galt m meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortvilende :( Men de sier jo at noen kan bruke opp til 1 år med å bli gravid.. Håper ikke det tar så lang tid for dere. Men når det er gått ett år bør man sjekke seg. Har du stabile sykluser? Det er jo første bud for å få det til..

Skrevet

Jeg har 32 dagers sykluser... Det har jEg hatt så lenge jeg husker...

Ja er veldig fortvilende :(

min mor har sliti med å få meg, pluss alle søskna hennes har sliti... Vet ikke om det er arvelig?

Bestemor igjen har ikke sliti da..

Skrevet

Kan jo være noe i det da... Med stabile sykluser har du ihvertfall ett godt utgangspunkt =) Det hjelper.

Har du prøvd el-tester? Det kan jo også hjelpe, sånn at en vet at en treffer på riktig tidspunkt.

Skrevet

Sidan mor di og søskena hinna har slete, så kan du jo ta det opp med fastlegen din, og høyre om du kanskje burde skjekka deg litt. Er jo mulegheit for at det er noko arveleg. Sjølv om det ikkje er så uvaneleg å gå ei stund før ein blir gravide (etter kva eg har forstått).

Vil tru at ein liten skjekk vil kunne hjelpe, om det ikkje er noko gale, så hjelper det i allefall på sinnsroa:)

Gynekologisk undersøkelse vil jo kunne sjå etter cyster o.l. (og så kan det vere lurt å utelukke tette egglederar).

Men først og fremst er nok EL test lurast, slik at du får bekrefta at du har og kva tid du har EL. :)

Prøv med EL-test ei stund og om det ikkje gir resultat, så kan du ta det opp med legen din.

Lykke til!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...