Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da tror jeg at vi har bestemt oss for å prøve så smått. Ville bare si hei til dere alle, siden jeg er ny her. EL ca 7 sept og IKM uke 38, leeeeenge til :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei =)

Er også ganske ny her inne, men er klar for pp3 så snart sambo kommer hjem fra jobb. Har EL ca 11 sept, så d har vi IKM ca samtidig =)

Skrevet

Da får vi vente i spenning sammen :-)

Barn fra før?

Jeg har en gutt på drøyt ett år.

Skrevet

Vi prøver på nummer 1 nå =)

Har vært sammen i 4 år, og begge har endelig fast jobb så nå var tiden inne for å sette igang =)

Skrevet

Så gøy da! Håper det klaffer fort for dere da! :-)

Skrevet

Takk =)

Er av den utolmodige typen, så ønsker å se resultat fort! Vi skal være ekstra flinke med prøvingen den her mnd siden han jobber turnus og er borte tre uker i slengen ;)

Lykke til med prøvingen =)

Skrevet

Takk takk! Stå på ;-)

Klem

Skrevet

Heihei! :)

Slenger meg på her :)

EL rundt 9. sept, og ikm er ca 22.,23. sept, altså uke 38!

Har tr nå, men venter utålmodig på at hun skal bli ferdig med besøket, slik at prøvinga kan begynne! :)

Har ingen barn fra før. Vi giftet oss i sommer, og begge har endelig fast jobb, så nå prøver vi altså på nr 1 :)

Sluttet på pillene i slutten av juli, og fikk tr rett etter pilleslutt.. jeg var veldig spent på om syklusen min kom til å være uregelmessig.. (Har jo hørt om de som går flere mnd uten mensen etter pilleslutt).

Så ble nesten litt lettet da jeg fikk tanta akkurat på dagen som forventet! :)

Skrevet

Hei =)

Jeg sluttet på pillen i juni, så begynner nå med pp3. Merket at syklusen min var lengre etter pilleslutt enn før jeg begynte med de (har svidd av en del tester mens jeg venta på tantebesøk!).

Vi får krysse alt (foruten beina) og håpe storken kommer til oss alle denne mnd =)

Masse lykke til =D

Skrevet

Hei..

Hiver meg på jeg også..EL ca 12 sept.I gang med pp3 nå..Fikk TR i dag og ble veldig skuffa, hadde sååå mange symptomer på at jeg var gravid..

Men, men, spiren sitter vel om ikke lenge forhåpentligvis..

Jeg har to fra før, på sju og ti år, så et er en stund siden sist:-)

Lykke til:-)

Skrevet

Vi håper på junibaby :) Jenta vår på 2 år er født i juni, kjempe fin tid!

Fikk besøk av tanta i går, så veldig klar for å ta frem eggløsningstestene fra skuffen om noen dager. 1 pp nå, spent på hvordan dette vil gå :)

EL rundt 10 sept, usikker på hvilken dag IKM er (uregelmessig syklus de siste 3 mnd..) men starten av uke 39 tenker jeg.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Håper vi får junibaby hele gjengen! :-) Min første er født i juli, vil helst ha neste før august, pga barnehagestart...men vi får se. Jeg har bare hatt besøk av tanta to ganger etter at poden ble ett år, fikk ikke tilbake mensen før etter ammeslutt, så har nok ikke helt stabile sykluser ennå jeg heller... Gleder meg allerede til å teste om en snau måned :)

Skrevet

Har et håp om nummer 3 i juni.

Har en gutt på snart 5 og en gutt på 2 1/2 år fra før

Håper på klaff nå i 5 pp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...