christin84 Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Noen her inne som har hatt eller har problemer med å bli gravid etter utak av P-Stav?? event. hvor lang tid tok det før dere blei gravide ? jeg har prøvd i fem mnd nå.. før jeg satt i p.- staven kunne jeg nesten bli gravid bare jeg så en mann i trusa, selv med prevensjon.. så jeg blir så frustrert og lei meg hver gang jeg får denne menstruasjonen...får den kommer aldri på tia, alltid uregelmessig, og får svangerskaps innbilninger. hvorfor så vanskelig når man virkelig ønsker.... snufs:/
Gjest Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Skjønnar godt frustrasjonen! Får håpe det er restar av hormon som gjer at kroppen din tullar (det kan ta lang tid å få alt i gjenge etter hormonellprevansjon), for då er det ikkje andre ting i allefall. Har lest om litt forskjellege ting innpå her som skal hjelpe på å bli gravide, noko var for EL noko var for å få stabil syklus. Hugsar ikkje kva det heite r, men kanskje det kanhjelpe:) Les litt på sidene, så finner du det nok. Lykke til med prøving!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå