Gå til innhold

Er jeg helt på jordet eller?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde sex med en den 12 mars, fikk mensen en uke etterpå. Fikk neste mens etter det den 19 april. Hadde så sex med ny kjæresten min og fikk ikkje mensen etter det.. Har fått termin på ultralyd der de sier at det er min nye kjæreste som er far. Men hvor sikkert er det? Kan de ta mer enn en måned feil på ultralyd? Er det ikke sånn at man kan ha mensen selv om man er gravid??? Jeg må si det var en skikkelig menstrasjon. Blødde mer enn nokk. Ingen smerte.

Noen som kan hjelpe meg?

Fortsetter under...

Når jeg var på ul sa se at jeg var 18+0 altså, mens terminen min var 16 januar, og ul terminen er 19 januar. Og er altså 18+4 no..:)

Jeg går å tenker på så mye rart for tiden. Ser for meg at jeg er gravid med "feil" far..visst dere skjønner. Og at ul tar feil og alt er bare kaos i hodet mitt. Tror og vet at kjæresten min er faren..men får inn tanker som ligger å gnager meg. Liker ikkje å ha det slik :(

Ja, skjønner... Men dette har ikke noe med farskapet å gjøre, for du ser det selv at den "riktige" er faren. Du hadde mensen mellom og du fikk bekreftet på UL hvor langt du var på vei. Hvis noen andre stillte deg det spørsmålet du nå stiller ville du vel svart selv også at de var på jordet? :)

Det er nå en hel del med hormoner og ting som foregår i kroppen når en er gravid, en blir ofte mer sensitiv for ting som angår graviditeten.

Kan denne tvilen du føler ha noe med omstendigheten rundt han første da? Var det f.eks utroskap og dårlig samvittighet osv som får deg til å tenke slik? Jeg får i hvert fall inntrykk av det er noe annet som får deg til å tenke på dette.

Hilsen 14:24

Annonse

Siden du både har hatt mensen imellom de to, og ultralydterminen understøtter at det er kjæresten din, så er dette gode grunner nok.

Det er ikke noen tvil at det er kjæresten din som er far. S å slik jeg ser det så skal du bare ta det med ro og nyte graviditeten. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...