Gå til innhold

Vil ha far ut bildet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 23 år og gravid, jeg er gravid med min x som overhode ikke vil ha barn, og vi har ikke noe godt forhold så føler at det er beste er å få han ut av bildet, jeg tror nok han vil bli enig der.

Fins det noen muligheter der han kan bare ikke bli reg som far noensted, gi fra seg rettigheter.

da heller ikke vil bli trekt i barnebidrag.

kan noen litt om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

la være å oppgi ham som far og ikke signer på delt foreldrerett etter fødsel:) tror det holder dersom dere er enige.

Skrevet

er det virkelig så enkelt? tenkte, hvis de spør meg om far, så svarer jeg ikke?.

vil såklart at barnet mitt skal ha en far, men heller ingen far enn en far som ikke vil ha han/ hun.

Skrevet

De kommer til å spørre deg om hvem som er faren. Det du da må si, er at du ikke vet. Det er helt jævelig, men det bare MÅ du, om du ikke vil at han skal være der. Sier du navnet hans, henger hen ved resten av livet ditt. Det er noe som heter farsrett, så om du vil være helt alene, så må du bare unngå å si hvem faren er.

• 1 måned senere...
Skrevet

Om du är gravid så borde du tänka längre än bara nuläget. Ska du inte inkludera "pappan" så tänk att din son/dotter kan använda detta mot dig när den är 10-15 år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...