Petrine +spire=❤ Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Lager en ny tråd her da den andre var så lang. Og så virker det som om det bare er vi igjen der... Jaja jeg har nok en morgen med neg test ( Ikke noe TR heller. Gir snart opp her jeg ( Blir jo fulstendig tussete. Nei nå syntes jeg bare TR kan komme så det går an å senke skuldrene litt. Har begynt å stille meg inn på at jeg ikke er gravid. Kan da ikke være normalt at man ikke får positiv test når det er 14 dager siden el??? Regner jo med at ett evt egg burde ha festet seg for mange dager siden.. og at hcg-produksjonen burde vises på en test nå. Nei jeg får satse på en ny pp.... Hvordan er det med deg i dag?? Noe nytt?
Gjest Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Hei! God ide! Har ikkje testa i dag, syntest eg var flink som sparte testen.. Men fortsatt ingen teikn til TR. Irriterande! Føler det som deg: la det kome slik at ein kan få det overstått. Men på den andre sidan så følere litt at dersom TR kjem, såpass forsinka, så må eg kanskje begynne å finne ut om noko ikkje er som det skal. For syklusen er no over 10dagar lenger enn den var fram til mai. Skjønnar ikkje kvifor den plutseleg begynte å bli lenger (og så lang som no har eg ikkje hatt før, som eg veit om). Dagen i dag går i grunnen med til latmannsliv, då både eg og knøttet er forkjøla, og har hosta oss gjennom natta, til eg endeleg fann hostesaft, (o lykke!) slik at vi fikk sove. Så tempinga i dag vart til eit seinare tidspunkt enn vaneleg, veit ikkje om det har noko å seie på resultatet? Temperaturen hadde stege bittelitt, men tempen min held seg som regel litt høgt fram til TR, om eg ikkje hugsar feil. Men det gir jo litt forhåpninga likavel. Ellers synest eg at puppane har forandra ..eh..konsistens? Men det kan sikkert kome at eg at har gått litt opp i vekt no som eg er sjuk (= minst muleg bevegelse og gjerne litt "bli frisk" kosemat:P). *sukk* prøvar så godt eg kan å innstille meg på TR, men for kvar time som går uten at ho dukkar opp gir litt meir håp.
Petrine +spire=❤ Skrevet 29. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2010 Ujs forkjølelse er ikke noe kjekt ( Håpe det går fort over! Nei ikke godt å si med disse syklusene. Tror de lever sitt eget liv av og til.. Min er jo også lengre enn vanlig denne gang... Tror ikke det skal ha noe å si når du temper, bare du temper med en gang du våkner Min temp har også holdt seg høyere, var ett fall 2 dager etter el, men så opp igjen... Men den pleier å holde seg høy til dgen før TR. Da går den ned igjen. Ikke falt ennå... Så håpet, tja.... Det er jo der, om enn bittelite. Hadde jo håpet at tempen steg enda litt...Det hadde lovet litt bedre, men vi får nå bare vente ((( Syntes også puppene virker fastere liksom... Ikke noe ømme, men litt stikkinger innimellom. Og vondt i korsryggen. Men alt dette kan jo også være TR... Hvorfor skal alt være så vanskelig???? Kos deg å slapp av i dag =)) Det trenger man når man er litt pjusk. Jeg har vasket bilen og tror du ikke jeg klarte å miste iphonen min i bøtten?? Grrrrrrrrrr Var det da noe mer liksom?? Hehehe. Nå blir det middagslaging og litt klesvask.
lille.pudding Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 Du sier det eR 14 dager siden el? Så du har ikm nå? Hørt om mange, inkludert venninna mi som ikke fikk positiv test før 10 dager etter ikm... Alltid håp når ikke tr har dukket opp
Gjest Skrevet 29. august 2010 #5 Skrevet 29. august 2010 Tochill: Takk for litt oppmuntring:) 16 dagar sidan EL no, så ja håpet er der. Men vil ikkje bygge det opp meir enn nødvendig, då eg vil bli utruleg skuffa om TR dukkar opp.
Petrine +spire=❤ Skrevet 29. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2010 Jeg det er 14 dager siden el hos meg. Tja kanskje det ennå er håp.... Takk for oppmuntring =)) Håper jo at TR ikke kommer
Gjest Skrevet 29. august 2010 #7 Skrevet 29. august 2010 Ja, håpar på å bli friske snart, for no har eg hosta i nesten ei veke. Men først fredag det begynte å bli verre. Desverre er det mykje forkjølelse ute og går i bhg, så blir vel gåande med det ei tid. Så sant sørrbiten forsvinn, skal eg vere fornøgd;) Slimhoste er noke herk:P Er det eg og trur, at det ikkje er nøye så lenge eg nettopp har vakna. Hadde gått opp med 0,10 trur eg (ligger vel på 36.50 i dag, trur eg). Ja, litt stikking i dei av og til her og, men ikkje mykje. Og av og til virkar eg så "klam" på brystvorta og området rundt:P Haha, rare kroppen. Ellers er magen litt rar av og til. Litt stikkingar i eggstokk området og der blæra er. Men det kan vere TR som jobbar med ankomsten. Håpar ikkje det. Haha, eg klarar ikkje å la vere å håpe uansett kor mykje eg prøvar å nekte meg det. Nyvaska iphone er ikkje noke å trakte etter vil eg tru. Akkurat det ein treng når ein er frustrert og irritert over rar syklus! Heldigvis for meg så er det kun helsa som gjer ting vanskelegare no. Men både unge og ting eg gjer går som det skal (eller betre enn vanleg) så slipper å bli sint eller å begynner å tute meir enn nødvendig;) Hmm..det er forresten eit "symptom". Eg er lett rørt for tida (begynte å ta lett til tårene då eg gikk gravid, men det gav seg i vinter, då hormona hadde stabilisert seg etter fødsel og amming). Meeen så kan det jo kome av frustrasjon og hormon i frobindelse med rar syklus. Dersom ikkje TR kjem i dag, så blir det nok test i mårå. Sjølv om eg har lyst å vente til tysdag/onsdag. Har nemleg lest at ladycompen kan fastslå/begynne å misstenke graviditet frå 18dpo, og det blir for min del på tysdag. Kjenner eg er redd for å teste. Redd for å bli skuffa. Tenker du å teste kva dag framover?
lille.pudding Skrevet 29. august 2010 #8 Skrevet 29. august 2010 Såklart, er viktig å ikke begynne å glede seg så dukker tr opp... Mn noen produserer hcg senere enn andre, så er håp hihi... Jeg også har noen rare symptomer denne mnd, har ikm på tirsdag.. Så får se om tr dukker opp krysser fingre for alle 3
Petrine +spire=❤ Skrevet 29. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 29. august 2010 Oi så spennende! Er egentlig er fæl tid (ikke misforstå), grusom å gå sånn å vente.. Håper du får positiv!! Det som er litt for min del da, er at jeg har tidligere fått positiv test opptil 4 dager før ikm. Derfor har jeg nok mistet litt motet.... Men er bare å stå på videre =)
Gjest Skrevet 29. august 2010 #10 Skrevet 29. august 2010 Vi får krysse fingrane alle 3! Sist eg gikk gravid var det ikkje planlagt, men var vel ca 14dagar etter EL vi fikk positiv test. Men hugsar ikkje heilt. Håpte at det kulle klaffe på denne pp, sidan det klaffa sist (PÅ pillen!). Men,men. Tida vil vise kva som skjer.
Petrine +spire=❤ Skrevet 29. august 2010 Forfatter #11 Skrevet 29. august 2010 Ja vi får krysse fingrene alle! Det blir vel til slutt=) Hadde bare vært så fint om det var nå å ikke om 1-2-3-4-5 mnd..
lille.pudding Skrevet 29. august 2010 #12 Skrevet 29. august 2010 Huff jaaa, vi får bare håpe på det beste. blir en spennende tid fremover
Petrine +spire=❤ Skrevet 29. august 2010 Forfatter #13 Skrevet 29. august 2010 Ja det er spennende, litt mer spenning enn jeg foretrekker hehehe =) Får nå trøste meg med det at mammen er HELT KLAR for en ny runde thihi =))
Gjest Skrevet 29. august 2010 #14 Skrevet 29. august 2010 Ja, du er heldig sånn sett! Mannen ville helst vente. Men sidan eg har hatt lyst så lenge, og han egentleg hadde gått med på å begynne prøvinga no i sommar, så gikk han med på en (1!) prøveperiode. Blir sååå skuffa om det ikkje klaffar. I såfall må eg til med overtalelse..og denne gongen kjem det til å bli mas. Enten han likar det eller ikkje. For no blir eg snart gaaaaal av å vente!!! Vi har begge lyst på tette barn, men situasjonen er ikkje heilt gunstig for barn no (men vi har jo 1, så då blir ikkje 2 SÅ uoverkommeleg). Hadde lyst på max 2år mellom dei...men ungen vår blir 2 om ikkje så lenge, så det løpet er køyrt. Håpar det ikkje blir over 3år mellom. AAAAA!!!! Litt frustrasjon der ja;P Ingen spor av TR her, enn der?
Petrine +spire=❤ Skrevet 29. august 2010 Forfatter #15 Skrevet 29. august 2010 Ååååå kan da ikke gå med på 1 pp!!!!! Hvor stor er liksom sjansen da? Hadde vært bedre å la vær da nesten.. Nei nå kan dere ikke gi dere før dere får resultater hehehe =)) Huff ja skjønner frustrasjon!! Nei ikke det minste lille tegn på TR her heller... Sjekket tappen i sted, den er myk på utsiden og hard inni, bakoverbøyd og lukket... Den oppfører seg ikke som om TR skulle komme...... Nei ikke til å bli klok på dette her, blir bare sprø!!
Gjest Skrevet 29. august 2010 #16 Skrevet 29. august 2010 Nettopp...einaste som skjer er at eg blir tullette i haudet;P (men, var tross alt gravid på pillen sist, så er jo muleg....*blæh!*) Verste er at det er vanskeleg å prøve noko serleg no framover, for han bur på motsatt side av landet, grunna 1års skulegong. Så spørst om vi uansett ville klart å treffe EL om vi gikk inn for prøving no. Men, må nok prate litt med han igjen. Ein graviditet neste pp ville jo gi termin rundt skuleslutt uansett, og eg ville hatt noko å tenke på i tida medan eg ventar på å få mannen tilbake (no går det mest i lengting). Huff, er kun 2veker sidan skulestart jo. Tappen min skjønnar eg meg ikkje på, men så har eg ikkje kjent så mykje på den før (ikkje med vilje iallefall, men skal ein noko der nede så kjenner eg den som oftast). Men er vel litt som du beskreiv ei blanding av mjuk og hard. Bakoverbøgd er den nok ikkje, men det trur eg ikkje den har vore nokongong. Må nok teste i mårå. Så får eg heller reise til sentrum å kjøpe nye testar dersom den er neg og tanta ikkje kjem.
Petrine +spire=❤ Skrevet 29. august 2010 Forfatter #17 Skrevet 29. august 2010 Åå så kjedelig å ha mannen vekke da ( Da blir det ikke lett nei.. Da må jo el klaffe med evt ferier å det er ikke lett hehehe. Vi har vel alle erfart at dette kan vi ikke styre.. Blir ett langt år for deg nå da ( Tappen min pleier å være bakovebøyd, med unntak av tiden rundt el og når TR kommer. Ja det blir ny test i morgen på meg også. Må da snart skje noe.... Merkelige reier dette..
lille.pudding Skrevet 30. august 2010 #18 Skrevet 30. august 2010 Åh.. Nå bgynner mensmurringene da er detover og ut for meg...:,(
Gjest Skrevet 30. august 2010 #19 Skrevet 30. august 2010 Åååå! No er eg skikkeleg lei! Tok testen i dag, negativ. Ingen TR endå....!! Har trudd ho var på veg i heile dag(og heile laurdag), men neida. Ingen spor ein gong! Blir så frustrert!!! Noke må jo vere gale med meg når kroppen helder på slik? Er på dag 36!!! i syklusen no! Ein syklus som normalt er på 25dagar! Men ingenting har vore normalt sidan mai...åååå!!! Koffor skjer dette med meg??? Eg er definitivt ikkje gravid, for har ikkje hatt sex på ca 17dagar. Hadde eg blitt gravid, så ville det blitt positiv test no. ÅÅ! Kan ikkje kroppen berre sjå til å fungere som den skal??? :'( Noko nytt hos deg Petrine?
Petrine +spire=❤ Skrevet 30. august 2010 Forfatter #20 Skrevet 30. august 2010 Huff og æsj (((( Forferdelig frustrerende!!! Er jo så utrolig rart at ting plutselig forrandrer seg Om ikke det skjer noe ut uken bør du kanskje ringe legen? Kan jo ikke gå sånn... Her er det egentlig lite nytt ( Ingen TR og neg test i dag også Tror jeg så en antydning til skyggestrek på testen i dag, men den var fargeløs å sikkert bare meg som kunne se den hehehe =) Har ikke vært helt i form i dag heller. Småkvalm, vondt i ryggen og opplåst i magen.. Nei nå er det på tide at TR kommer!!!!!
Gjest Skrevet 30. august 2010 #21 Skrevet 30. august 2010 Syntest eg skimta noke rosa på pairet tidlegare i dag, men kasta det før eg registrerte det. Men fortsatt ingen TR. Eg får gi det litt meir tid og sjå kva som skjer. Har det ikkje skjedd noko før helga/starten av neste veke, så få eg heller teste på nytt. Er det negativt då, så får eg stikke til legen å høyre kva som kan ha skjedd. Men håpar og reknar med at det har komt til det eine eller andre når det lir så langt. Som min kjære sa til meg i dag: 2dagar over IKM er ikkje SÅ lenge, så er vel ikkje så unormalt. Trøstar meg med det. Men synest fortsatt at det er rart at syklusen min begynte å bli lengre frå mai av..jaja, får ta det opp med legen eller noken med peiling ein gong det byr seg. (likar ikkje legar/sjukehus, så reisar ikkje uten ein god grunn;)
Gjest Skrevet 31. august 2010 #22 Skrevet 31. august 2010 God morgen:) Noke meir teikn til strekar eller TR? Her er nok ein dag påbegynt, utan teikn til TR. Og som om det ikkje gir meg nok falske(?) forhåpningar, så fann LadyCompen uty at i dag skulle den blinke med alle lysa. Dvs at den misstenker graviditet, men må ha fleire målingar før den bekreftar/avkreftar. Så no går eg her fjollete som ein tenåring og håpar og trur på luft,kjærlegheit og illusjonar.Haha, føler meg litt patetisk, men må berre le av det heile;P Får skylde på at eg er litt trøtte endå. Håpet er der no, men blir nok rimeleg skuffa på eit eller anna tidspunkt. Hmm...kanskje bestille fleire testar frå nett? kjekt å ha, dersom ting lar vente på seg..
Gjest Skrevet 31. august 2010 #23 Skrevet 31. august 2010 Då ankom TR, så no slippe eg å vente. Så då proppar eg i meg paracet og legger meg. Einaste som kan døyve dei satans smertene (er omtrent som ei lang samanhengande rie, heile 1.dagen). jippi:P Håpar at testane dine blir positive snart, eller at TR kjem, så du slipper å vente:) Kanskje, om eg har flaks, kjem eg aktivt tilbake på forumet her om ikkje så lenge;) Intil då blir det mest smuglesing. Kryssar fingrane for deg! Lykke til vidare!
Petrine +spire=❤ Skrevet 31. august 2010 Forfatter #24 Skrevet 31. august 2010 God kveld ) Kjedelig at TR kom da ( Men det er nå bedre at den kommer så du kan senke skuldrene litt. Her er det fremdeles ikke tegn til TR og neg test. Forstår ikke noe jeg.. Er nå 4 dager over IKM ut fra mine beregninger... Jaja jeg prøver å ikke tenke for mye på det, men undrer meg jo litt. Håper det skjer noe snart, enten den ene eller den andre veien!!
Petrine +spire=❤ Skrevet 1. september 2010 Forfatter #25 Skrevet 1. september 2010 Jaja da var vi fremdeles i samme båt! Har kom TR for fult i dag ( Blæææ. Men bedre det så vi kan gå videre!!Nå blir det ny runde med venting på el (som jeg ikke har hver mnd ( )som jeg håper dukker opp denne mnd også. Så venting på IKM. Denne gangen må det vel bli vår tur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå