Gå til innhold

Tror jeg har funnet ut hva mini reagerer på. Så teit jeg er og da, som ikke har tenkt på det før :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

EGG er det selvsagt... Har jo spist 1-2 egg på frokostskivene mine NESTEN HVER DAG! Men jeg har liksom ikke hørt noe om at det ikke kunne være bra... Før jeg leste det på nett her forleden dag :S.

Kutta det selvsagt ut med en gang, og nå har mini vært en lykkelig gutt i et par dager. I dag sov han til 8, mens i går til kl. 9, og han er en solstråle om morgenen! (Ja, og nå sover han i fanget mitt igjen ;-) Vanligvis skullle det vært trykking og grining og byssing fra 5-6tiden og fram til nå. Men nei; her soves det søtt :-)

Hadde jo kutta ut alt av melkeprodukt, begynt med soyamelk til sauser osv, men spiste rullekake med MASSE krem og andre melkeprod. i går og dette gikk fint. Håper det fortsetter, det er så deilig å ha den lille gutten sin tilbake :-)

Har bestilt time med Kiropraktor, og reiser uansett om han er bedre, han virker litt stiv, bøyer hele kroppen i bue og er anspent av og til, så vil sjekke dette ut :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh så braaa!!! :)))

Må være så godt å finne ut av det... Jeg undres også fælt på hva lille reagerer på.

Hun er helt lik, trykker og gråter og er i bue mye av tiden, så byssing er egentlig heller ikke noen løsning her i huset.

PLUTSELIG igår gikk det litt opp for meg at hun kanksje reagerer på melk!

-i forrigårs fikk hun litt Collett mme- hadde også dette i grøten hennes, bare for å se om det kunne være sult som skapte så mye uro hos henne.

DET skulle aldri ha vært gjort- lille har fra max en avføring pr dag nå hatt 6 på et døgn, de to siste nettene har IKKE vært preget av så mye soving på lille stakkar, men inatt fikk hun ro siste halvdel etter det kom ut en del i bleien. Synes så enormt synd på henne....

Skal kutte ut melk nå og se om det kan være det hun ikke klarer å ha i magen sin, mammaen er laktoseintolerant (og intolerant for gluten) så er vel ikke helt usannsynlig ;)

Ville bare si at det var utrolig godt å lese at du har funnet ut av problemet :)))

Er så fælt når de søte små har vondt og ikke kan si hva som er feil... <\3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...