Caroline89 Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Jeg skal til legen den 7. for å finne ut hvor langt jeg er på vei, for jeg har virkelig ingen anelse (har ikke hatt mensen etter jeg fødte førstemann). Er det noe han kan gjøre for å finne det ut, eller blir jeg sendt på UL? Har tatt test med ukeindikator, så er vel 5-6 uker på vei nå, men man kan vel ikke stole helt på den? (92% sikker stod det). Jeg håper på UL, for da får jeg jo skikkelig svar på hvor langt det har kommet :-)
babybel Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Kanskje? Første gangen jeg ble gravid gikk jeg på p piller og hadde ingen aning om når jeg ble gravid...jeg var nok 5- 6 uker jeg også. Men da kjente han bare på magen og jeg fikk hyppigere kontoller men ingen ul. men det er jo 13 år siden;) Så kanskje de har andre rutiner nå. Hvis ikke kan du jo bestille hos en privat gynekolog? Lykke til.
Emma +??? Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 Sånn hadde jeg det sist og. Gikk å ventet på mensen etter pilleslutt men blei jo gravid med en gang. Tok tilfeldigvis en test som viste gravid. Fikk ul med en gang og det viste seg at jeg var 12!! uker på vei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå