Gå til innhold

Utflod ved graviditet og/eller ved el.. Har merket forskjell...

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Jeg har slitt med laaange syluser i ett år nu.. Har fått operert vekk en cyste på eggstokken i sommer, og nu håper jeg på at det skal klaffe snart..;)

Idag kjente jeg veldig rar lukt i ufloden, nesten sånn syrlig lukt.. Har aldri meket til det før.. Har dere opplevd det?? I forbindelse med tidlig graviditet eller eggløsning? Tror jeg skal ha hatt EL på mandag, ifølge mine egne beregninger..:) Men med min ustabile syklus så kan jeg vel ha eggløsningen i disse dager.. Veldig vanskelig det her..

Er utrolig takknemlig for BIM siden, her er det bestandig noen som kan hjelpe! =))

*klem fra en spent prøver med en 4åring i huset* ;)

Fortsetter under...

Ved mine graviditeter har jeg hatt utflod som har luktet søtt og fått det ganske tidlig, en uke før ikm ca :) Ved eggløsning har jeg slim i 2-3 dager som så går over til vanlig lotion aktig utflod. Men dette er da meg:)

Hei og tusen takk for svar! :)

Har hatt el for en uke siden(tror jeg).. Så det er nok for tidlig å teste enda..:) Må nok vente en uke til.. Har hatt skikkelig mageknip i 2-3 dager nu..:( Idag fikk jeg enda vondt i korsryggen.. Hmm.. Vet ikke hva jeg skal håpe på.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...