Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....når begynner jeg med medisiner på kort regime?????????????????? Jeg har aldri hatt det før, er hos CFC for første gang. Kjøpte medisiner i dag, og fikk menstruasjon i dag. Tenkte å ringe CFC (fikk beskjed om å gjøre det når mens kom), men i dag er det lørdag og sikkert stengt der. Skal bruke gonal + menopur, har ikke fått tak i sprøyter til menopur (hadde ikke på apoteket). Må prøve søndagsåpent apotek i morgen. Starter man på dag 2 eller 3?

Takknemlig for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, du :-)

Ved kort regime starter man vanligvis på dag 2 eller 3 (mhp regimet er det samme hvilken dag, men klinikken har gjerne en oppfatning om hvilke ukedager de ikke ønsker at man starter, og kan da anbefale den ene eller andre dagen). Så du kan ta det med ro og starte opp på mandag, etter at du får snakket med klinikken.

Skrevet

Jeg har flere ganger ringt inn mens på lør og sønd. Legger igjen beskjed på svareren, så ringer de tilbake!!!! Jeg ville ha prøvd det var jeg deg....tror det er litt forskjellig praksis utifra hvor man hører til. På St.Olav har de ikke noen oppfatning om hvilke ukedager de ikke ønsker at vi skal begynne på medisiner. Der følger de vår syklus, og hva som passer best for den enkelte:-)

Lykke til:-))))

Skrevet

Hei.

Tusen takk for svarene, MK73 og glinten :)

Jeg ringte CFC i dag, og fikk beskjed om å starte sprøyter i dag. Samboer er ute og skaffer sprøyter.

Må si jeg er glad jeg har noen ivf-runder bak meg før vi nå tar første forsøk på CFC. I forhold til fantastiske Hausken, styrer man stort sett alene når man tar forsøk på CFC. Men, økonomien var utslagsgivende for at vi valgte Danmark nå :) Eventuelt neste runde blir eggdonasjon!!

Masse lykke til til dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...