mamma til lille smurfen Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 lurer litt på når det er vanlig og gå til kontroll hos jordmor 1. gang etter bekreftet graviditet hos evt lege ?
Night 78 - keiser og prins Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Hei Viss du ringer helsestajonen der du bor, får du vite det. Varierer fra sted til sted :0)
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 I Horten er det fra uke 24, det tror jeg det var i Bergen også =)
Caroline89 Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 Med første babyen var hos jordmor første gang da jeg var 10 uker på vei :-) Jeg hadde ei jordmor som var veldig snill, jeg var på mange kontroller gjennom hele svangerskapet (hver måned i begynnelsen, og oftere på slutten). Vet ikke hva som er vanlig jeg.
mamma til lille smurfen Skrevet 29. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2010 takk for svar tror jeg bare skal vente til jeg har vært på den 1 kontrollen hos legen 8 september..er da 11+2 og så finne ei jordmor etter det..Litt greit og høre om jeg må holde meg til det distrikte jeg bor i eller om jeg kan velge selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå