Novadona Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Jeg er i uke 32, og kan ikke se noe enda...
1. gangsmams Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 Ingen foreløpig...er 31+5. Håper jeg slipper unna, men om de skulle komme er ikke det noen krise det heller
Voyeur Skrevet 28. august 2010 #4 Skrevet 28. august 2010 Med førstemann så jeg de ikke før etter han var født og huden trakk seg sammen. Magen hadde skjult alle som lå å lurte under magen ned mot bukselinningen:) Fikk de nok ikke før helt på slutten, fordi jeg fikk noe vanvittig med vann de siste ukene av svangerskapet med nummer en.
Puppen og lillemor Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 34 uker i dag, og har akkurat merket at det har begynt å komme noen.. på sidene rett over hofta.. smører og smører i håp om at det ikke skal bli altfor ille
Flea Skrevet 29. august 2010 #6 Skrevet 29. august 2010 Mine kom i uke 37. Trodde jeg slapp unna, men de lurte seg på helt mot slutten gitt. Fikk ikke mye da. Har vært flink å smøre huden og holde den fuktig tidligere i svangerskapet, men når ingenting skjedde ble jeg litt mer slampete med å følge opp. Aner ikke om det har noen effekt å smøre siden strekkmerkene sitter i et dypere hudlag, men det kan ikke skade iallfall!
EleResa Skrevet 29. august 2010 #7 Skrevet 29. august 2010 Fikk en del merker på slutten av svangerskapet da jeg gikk med nr 1, sånn fra uke 36 ca. Med nr. 2 (født forrige fredag) kom det ingen nye., selv om denne frøkna var både lengre og tyngre enn første.
Novadona Skrevet 29. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 29. august 2010 Jeg også tenker at det skader ikke. Jeg smører med Weleda sin, og tipper jeg klarer meg med denne siste flaske nmmer 3. De er vel rundt 270 kroner stk. (er jo litt dyrt, men det er deilig å dulle med kroppen sin når man venter barn, skjemmer meg litt bort) Det er et deilig ritual og smøre magen, morgen og kveld (har gjort det alle dager) Prøver å massere litt også, i håp om det kommer ned i et dypere hudlag!!
mandalay Skrevet 29. august 2010 #9 Skrevet 29. august 2010 Uke 38 og ingen strekkmerker foreløpig. Ikke smurt meg med noe spesielt. Tror man enten er disponert for det eller ikke... Håper jeg slipper unna:-)
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 29. august 2010 #10 Skrevet 29. august 2010 jeg hadde ingen før jeg kom til uke 36/37... trodde jeg var så heldig å slapp unna.. men nå har jo et par merker på magen, ikke store greiene, men har jo fortsatt 2 uker til termin så de blir vel bare værre når de først har kommet men det gjør ingenting, de trekker seg sammen etterhvert og blir mindre synlige:) slapp av jenter, ikke ta strekkmerker så tungt! husk at 90% av alle som har gått gravide har dem
Tre snart fire :o) *Overtid* Skrevet 29. august 2010 #11 Skrevet 29. august 2010 Med førsteman kom de en uke før fødselen Har to uker igjen nå, og har foreløpig ikke fått noen nye. Kommer om en ukes tid tenker jeg =) Det er skrevet flere artiklier som sier at kremer ikke hjelper, da det er underhuden som sprekker. Der er hormonelt, og ofte arvelig. Hadde din mor mye strekkmerker, så er sjansen stor for at du også får det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå