Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Det snakkes ofte om nedpress her inne, men jeg aner ikke hva dette er...? Spurte JM på en kontroll, men hun visste heller ikke hva det kunne väre (hjelp?)...er det det samme som stikninger?
WPW Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Jeg tror du hadde visst det hvis du hadde hatt det. jeg hadde det mye sist allerede fra 2. tri, og ordet er veldig beskrivende. Det føles som om baby presser hodet sitt ned på en måte. Denne gangen har jeg ikke hatt den følelsen.. Det er ikke stikninger, nei. Det er nok et ord som er funnet på fordi det er det mange føler når de kjenner et press ned mellom bena. Hvis jeg var sliten fikk jeg ofte den følelsen sist.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 Okei...höres som jeg klarer meg fint uten, hehe..så lenge det ikke har noe med modning å gjöre, for da vil jeg gjerne ha det! Hehe ;-)
WPW Skrevet 28. august 2010 #4 Skrevet 28. august 2010 tror ikke det:) Vil bare si at sist hadde jeg ikke en eneste kynner, ikke noe tegn på slimpropp eller noen ting. Vannet gikk uten forvarsel 7 dager før termin:) Så man trenger ikke å merke noe til den modninga;)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 Kjennes ut som babyen graver seg ned og presser seg igjennom alt nedover...ikke spesielt godt og har ikke noe med modningen å gjøre
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 28. august 2010 #6 Skrevet 28. august 2010 jeg har hatt konstant nedpress i 2 uker nå.... går jeg bortover gulvet kjennes det ut som om jeg har en bowlingkule inni systemet skikkelig vanskelig å gå, og jeg føler virkelig at hun kommer til å stikke hodet ut snart..... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå