gulterkult Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Jeg har de siste to ukene hadd vondt på venstre side av magen, litt nedenfor navlen. Det kjennes ut som "hold" men innimellom kommer det skarpere smerter og jeg krøker meg litt.Dette kommer særlig om jeg ligger på venstre side. Har ikke utflod eller andre symptomer. Satt inn spiral for halvannen mnd siden og lurer så på om det kan være noe feil med den? Noen som kjenner seg igjen? skal jo på legesjekk etterhvert, men burde jeg prøve å få time til uka? tenk om det er en syste eller noe annet skummelt da?
lille_Harepus Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Jeg satt inn hormonspiral i begynnelse av august og har også hatt litt smerter som kommer i "hold". (minner litt om menssmerter). Fikk beskjed av legen at det var normalt å ha menssmerter den første tiden fordi kroppen prøvde å støte ut spiralen. Viss du har veldig vondt, ville jeg ikke nølt med å ta kontakt med legen. Det er alltid bedre å gå en gang for mye enn en gang for lite. Da slipper du dessuten å uro deg for at det er noe gale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå