Gå til innhold

når kom magen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er nå 12 uker og føler magen er blitt større! vekta er gått ned men det ser ikke sånn ut! enten er jeg oppblåst ellers så begynner jeg å bli større!

Akkurat nå liker jeg ikke å være gravid! føler meg enda feitere en vanlig bare!:P

er 178 cm og veier 118 kilo! når begynte magen deres å synes?

klem fra meg:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min begynte å synes etter ca 20 uker

Skrevet

Første svangerskap vistes magen så tidlig som i uke 10. Men så var jeg ikke overvektig den gangen,men ble det i løpet av svangerskapet og har vært det siden..

Denne gangen kom magen litt senere ja. Tror det var rundt uke 15 det begynte å synes...

Jeg er forresten nå 163 og 100 kg...

Skrevet

jeg er i uke 10 og begynner allerde og merke at jeg begynner og få mage :-) hadde håpet at jeg skulle slippe og få den så tidlig,men så lenge alt står bra til med den lille så får jeg vel bare venne meg til tanken:-)

176 0g 93 kg

Skrevet

Den har kome her. Er 14 veker på veg i dag. Men, ikkje meir enn 1,5 år sidan forrige fødsel. Da gjekk det 5 mnd før magen viste seg, same med nr 1 og.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg er jo ikke mer enn 5 uker nå da, og håper det tar litt tid før den kommer.

Sist var jeg rundt 15 kg lettere enn nå ( nå er startvekt 95 og høyde 173), og magen viste rundt uke 12-13 hvis man så godt etter. Men en kollega av meg som ikke fulgte helt med i timen og ikke hadde fått med seg at jeg var gravis så det ikke da jeg var 25 uker på vei. Jeg begynte egenltig ikke å legge noe særlig på meg før jeg var bikket 30 uker. Men magen var jo selvfølgelig veldig tydelig da jeg var litt over 20 uker, da mener jeg at det ikke var tvil om hvorfor magen vokste.

Men det jeg er redd for nå er at magen bare skal bli en ekstra valk, og ikke en skikkelig gravidmage. Har ei venninne på samme størrelse som meg, og hun har aldri sett gravid ut når hun har vært gravid, bare sett ut som hun har lagt litt på seg.

Skrevet

Venter nr2 og er 25uker på vei. Kan fremdeles skjule det om jeg vil, da jeg ser mest "ekstra feit ut" :-(

Var ikke slik med førstemann, ennå jeg var noen kg tyngere (hører egentlig ikke "hjemme" her lenger).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...