Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Utenom å vaske da selvfølgelig...hehe. I noen hus lukter det så mye bedre enn i andre hus og når det gjelder vårt eget er jeg jo helt inhabil for jeg kjenner jo ingen lukt her. Men hva kan en gjøre for å få den gode lukten?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Kjøp "d.i.s Romduft" på Kremmerhuset el. Det gir en svak duft av god lukt som ikke blir kvelende og kvalmende.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 En spiseskje med grønnsåpe i et par hjørner skal visst gjøre underverker. Jeg plasserer noen ganger tørkestativet midt i stua, duften av nyvasket tøy i rent hus er utrolig forfriskende:) Div. duftmidler synes jeg ikke noe om, men et par vaniljelys fra Ikea brennes likevel i ny og ne, men mannen er ikke så glad i den lukten;)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #4 Skrevet 28. august 2010 Takker for tips! Noen flere med kjerringråd for god lukt?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #6 Skrevet 28. august 2010 jeg har en sånn romduft fra body shop som jeg synes er veldig frisk og god..et par dusjer med denne midt i huset, så ligger det en god svak duft i huset ivertfall et par timer.. Tror min er med lime / sitron??
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #7 Skrevet 28. august 2010 Skal man ha et hjem som lukter godt hele tiden så må det vaskes og luftes, pluss at man må unngå visse typer mat. Viktig å vaske gardiner jevnlig og lufte puter osv. Disse kunstige hjem-duftene lukter ikke godt og hvis det er en lukt man forsøker å skjule så vil den uansett være der under all "parfymen", blir som å dynke en svett stinkende kropp med parfyme, skikkelig ekkelt og kvalmt.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #8 Skrevet 28. august 2010 Kjøp Aloe & Linen romduftspray eller olje til brenner på The Body Shop! Den lukter som nyvasket tøy og kan sprayes i rommet, klesskap, sengetøy osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå