Gå til innhold

Hvordan få god lukt i huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utenom å vaske da selvfølgelig...hehe.

I noen hus lukter det så mye bedre enn i andre hus og når det gjelder vårt eget er jeg jo helt inhabil for jeg kjenner jo ingen lukt her.

Men hva kan en gjøre for å få den gode lukten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp "d.i.s Romduft" på Kremmerhuset el. Det gir en svak duft av god lukt som ikke blir kvelende og kvalmende.

Skrevet

En spiseskje med grønnsåpe i et par hjørner skal visst gjøre underverker.

Jeg plasserer noen ganger tørkestativet midt i stua, duften av nyvasket tøy i rent hus er utrolig forfriskende:)

Div. duftmidler synes jeg ikke noe om, men et par vaniljelys fra Ikea brennes likevel i ny og ne, men mannen er ikke så glad i den lukten;)

Skrevet

Takker for tips!

Noen flere med kjerringråd for god lukt?

Skrevet

Røkelse.

Duftolje.

Liljer i en vase :)

Skrevet

jeg har en sånn romduft fra body shop som jeg synes er veldig frisk og god..et par dusjer med denne midt i huset, så ligger det en god svak duft i huset ivertfall et par timer.. Tror min er med lime / sitron??

Skrevet

Skal man ha et hjem som lukter godt hele tiden så må det vaskes og luftes, pluss at man må unngå visse typer mat.

Viktig å vaske gardiner jevnlig og lufte puter osv.

Disse kunstige hjem-duftene lukter ikke godt og hvis det er en lukt man forsøker å skjule så vil den uansett være der under all "parfymen", blir som å dynke en svett stinkende kropp med parfyme, skikkelig ekkelt og kvalmt.

Skrevet

Kjøp Aloe & Linen romduftspray eller olje til brenner på The Body Shop! Den lukter som nyvasket tøy og kan sprayes i rommet, klesskap, sengetøy osv. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...