Gå til innhold

Hvor mye koster den sånn ca å reise til syden? Hvor mye betalte dere for en sydentur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 voksne

1 barn og 1 baby.

12 000 kr for fly og hotell. 1 uke. Fint hotell. 4-stjerners. uten noen måltider.

Er ikke dette sykt dyrt?

En vennine av betalte 20 000 kr for en syden tur midt på sommeren, men det er jo helt sykt??

Hva er normal pris?

Og hvor mye koster det å leve 1 uke?

tenker på spania eller kypros (kansje kreta!)

Skrevet

Det var jo helt normal pris.

Vi reiste i sommerferien 2 uker betalte 25 000kr (dyrt synes jeg) men alle andre hadde betalt det samme. 4 stjerner, 2 voksne, 1 barn.

Hvis du absolutt vil reise billigere må du ned i standard, eller gamble på uspesifisert. Har jeg gjort med småbarn helt uproblematisk. Får du et dritt hotell så kan du alltids kjøpe deg opp noen hakk.

Men 12 tusen må du nok regne med å betale ja dersom ikke uspes.

Skrevet

Gå inn på en del forskjellige turoperatører og søk da vel !!

Skrevet

Vil ikke reise uspeks.

Men men...

Er det mange her som har kjøpt all inkl??

Man sparer vel endel på det og, pluss du slipper å stresse.

HI

Skrevet

20 000 er en helt normal pris for en familie, i alle fall for oss som bor i Nord-Norge.

Skrevet

Vi reiser 3 uker til Spania i starten på november, 2 voksne, 3 barn og en baby, og vi betaler 8000 for fly tur retur. I tillegg kommer 5000 for leilighet som vi leier der nede og leiebil (sist vi reiste betalte vi 4000 for leiebil).

Prisene du nevner er nok ganske vanlige, men du kan spare mye på å ikke reise gjennom et charterselskap.

Vi har funnet leilighet via FINN.no, og fra 1. september er det ikke høysesong lenger, så da kan man få rimelig gode leiepriser..

Skrevet

Ja jeg har sjekket litt nå..

Så lenge vi ikke vil ned i standard , så må vi betale 12 000 kr.

Vi vil også til en fin plass..ikke noe bulgaria....

For oss må det være barnebasseng, lav bygning, nær strand, osv osv...slik er det å reise med små barn!

takk for svar:)

HI

Skrevet

Men 8000 kr for kun flybilletter var vel ikke så billig?

Men dere er jo 5 stk da...

Ja vet vi kan leie privat...men vil helst reise med charterselskap..kjekt å være på ett hotell med andre barn osv også.

HI

Skrevet

glemte å si det, men når du leier leilighet så har du også mulighet til å tilberede måltider selv og det er billige matvarer i spania. Det er også billig å gå ut og spise, så man lever forholdsvis rimelig uansett hva man velger.

Vi har stort sett spist lunsj eller middag ute og hatt de andre måltidene i leiligheta :)

20:50

Skrevet

I underkant av 800 per pers, syns ikke det er så ille... Babyen er heller ikke helt gratis - betaler litt, men husker ikke akkurat hvor mye.

Ferien vår er jo absolutt ingen charterferie, så dersom det er det dere ønsker så må dere nok regne med minst 12000 ja :)

Skrevet

Er det ikke fint i Bulgaria da? Jeg har vært i flere sydenland, og synest det er veldig fint i Bulgaria. Absolut å anbefale, og mye veldig veldig god mat.

Skrevet

Bulgaria er ikke så dårlig lengre nå som det en gang sies at det var.. vi var der 3 uker i sommer,3 uker i fjor..kjempe fint,vi stor koste oss:) masse god mat,fine hoteller.. mye for pengene,og en hel masse artig for barna :))

Skrevet

Haha, kødder du? 12 000 dyrt for 4 personer for en ukes tur med fly og 4-stjerners hotell?

Du kan ikke ha reist mye.

Skrevet

Signerer denne. Syns ikke det hørtes dyrt ut i det hele tatt.

Skrevet

Vi reiser ALDRI på pakketurer/Charterturer.

Her finner vi billige flyreiser først også leier vi oss hus eller leilighet etter flyreisen er i boks.

Vi har ikke spesiellt god råd, men vi elsker å reise:).

Jeg kan ikke skjønne hvorfor folk orker å leve sammen med andre skandinavere, spise drittmat og attpåtil betale tre ganger så mye som vi gjør.

Skrevet

Har kun vært i syden 1 gang før. Betalte 10 000 kr inkludert all mat..

Har reist mye jo men ikke til syden.

Har for det meste vært i USA og Italia.

HI

Skrevet

Er syden et land?

Var sikker på at Italia kom under kategorien "syden"....

Skrevet

Sikkert syden det som alle andre varme plasser..

Men jeg har reist til Italia i helt andre forbindelser. Aldri hatt med barna.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...