Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Her går det fremover og er nå straks 27 uker på vei.. Er inne i en lei fase hvor vektøkningen plaaager meg og føler at klær og ingenting passer lenger. Alt er ukomfortabelt og at jeg bare ser enorm ut:(

veide mello, 60-63 kg før jeg ble gravid, når ligger jeg rett over 70. Er bare 163 høy, så føler ikke den gravide gløden mange snakker om til tross for en veeeldig aktiv jobb på småbarnsavd, og sunt kosthold...

noen som opplever lignende?

Evt vekt og uker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har lagt på meg ca 5 kg. Er jo ikke kjempe mye synes jeg selv hvertall. Men tenkte jeg skulle kommentere det med glød. JEg føler ikke at jeg gløder heller. Bare halvlubben, trøtt og sliten. Ingen klær passer og tar jeg på litt større ting som en litt vid tunika el ser jeg jo ut som en ballong eller noe. Men jeg ser jo at alle andre gravide ser utrolig bra ut. Og dem har lagt på seg det samme eller mer.. 10-15 kg de jeg kjenner da. Prøver å fortelle folk det at dem ser bra ut men er jo ingen som har kommentert meg så vet ikke jeg :P

et lite tips da er singlet og slik som fremhever magen. Mye finere enn de ballong-tunikaene jeg snakker om. Synd det begynner å bli kaldt.

Skrevet

jeg er 26+4 idag og har nok lagt på meg 10 kg, kansje 11?? er et par uker siden jeg veide meg... Men er så fornøyd med at jeg ENDELIIII skal få klare og få baby at jeg bryr meg ikke :) <3

Skrevet

+ 11 kg...... :(

Var 58 i starten.....

Ingenting passer her heller, nå går det i løse løse løøøøse bukser :)

27 uker på mandag

Skrevet

ja bruker løse singletter under detmeste om dagen. Men finner meg ikke til rette i mammabukser, føler fasongen er totalt feil og ser helt rar ut uansett ka eg finner på å ta på meg. Må nesten si at jeg gleder meg til jeg en dag kan gå i normale klær igjen, det var tider det. Bra det ikke bare e meg som IKKE føler den gløden. Og det er jo ekstra kjekt å få kommentarer som: Å du blir større og større for hver dag nå, eller Der kommer tjukka!

Mens andre maser og maser om kor fint det er å være gravide.. jaaadaaa..

Sikkert bare meg å mine hormoner som overdriver, men er vel bare inne i en vanseklig periode:(

Skrevet

Hei!

Jeg er 27+2, og har lagt på meg 6 kg. Veide 58 når jeg ble gravid og er 169 høy. Dette er mitt andre svangerskap. Sist hadde jeg gått opp 12 kg når jeg var rundt 27 uker, så føler meg ikke så stor enda... MEN, så var det de klærne da... utrolig vanskelig å føle seg vel, selv om jeg elsker magen min og graviditeten, er det alt får lite å velge mellom til oss gravide. Store topper gjør at man føler seg elefant, og ettersittende klær er ubehgelige... Jeg går mye i tights med løs oversized singlett og åpen skjorte utenpå, eller med haremsbukser, ettersittende tanktopper og jakker eller bolero utenopå der igjen. Syns moten er veldig fin, masse å velge mellom, men ikke lett for det.. Sko er et annet kapittel, med bekkenløsning er det ikke mye som er ålreit på foten... Forfengelighetens galskap :) hehe! Er hvertfall ålreit å unne seg litt nytt i ny og ne, det hjelper hvertfall på selvfølelsen min :) Er så liten tid av livet vi er gravide, så husker sist jeg var gravid og tenkte fæle tanker om kroppen min- at om jeg er så heldig å blir gravid en gang til, skal jeg skal nyte kroppen min på alle mulige måter selv om jeg føler meg pudding. Det har fungert så langt :)

Skrevet

Hei! jeg er også plutselig 27 uker på vei (26 + 3) tiden går utrolig fort!

Men ja, er et herk med dissa klea. Heldigvis og uheldigvis er jeg veldig mye hjemme om dagen, går mye i min nyinnkjøpte onepiece som er utrolig god å ha på! men tør jo ikke gå ut av huset i den da. Kjøpte min på vero moda. anbefales =) Ellers er det skikkelig stusselig om dagen syns jeg for alle venner/bekjente har slutta å ta kontakt, de tror vel ikke jeg vil være med på noe kanskje siden de ikke blir bedt til oss, men utrolig slitsomt å arrangere noe syns jeg. bedre å bli bedt bort.

flere som syns det el er jeg sær?

ang sko - jeg anbefaler salomon joggesko - utrolig godt oppbygde. Kjekt for meg som har et dritt bekken som er problematisk :)

Skrevet

hei! er 24+5, har lagt på meg 10kg så langt. Starta på 59kg fordelt på 177,5cm. blir spennende å se hva vekta ender på... kan jo legge til at jeg i forige svangerskap startet på 57kg og endte på 71....altså 14kg i pluss.. ser ut til at jeg kommer til å legge på meg en del mer denne gangen:P har de siste 6 ukene lagt på men ca 1kg i uka...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...