Gå til innhold

Mange som trenger hjelp her!! Adele, Liva, Alma eller Ella?????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Navn er vanskelig =/

Min klare favoritt er Alma.. det heter min datter :) syns det er et nydelig navn.. men likte godt alle forslagene dine... Ella er fint, men begynner allerede å bli litt lei navnet.. hører det så ofte om dagen... Adele og Liva var også veldig fine...

Alma

Adele

Liva

Ella

Annonse

Adele - Et av favorittene i dette huset. Det er søtt og feminint, samt ufattelig vakkert!

Alma - Vakkert!

Liva - Foretrekker Live, men Liva er fint det også.

Ella - Begynner å bli litt lei av dette navnet, men det er helt ok.

Lykke til :)

Vår datter skal hete Ella selv om det har blitt skikkelig motenavn nå. Det er oppkalling, så vi vil ha det navnet selv om jeg ikke klarer å la være å ergre meg litt over at det er blitt ett av poppisnavnene akkurat nå.

Hvis du ikke har noen sterk tilknytning til navnet Ella, ville jeg kanskje styrt unna topp ti- lista. Både Adele og Alma er nydelige navn. Navn som Liva, Live og Liv klinger ikke like fint i mine ører. Men så er det jo dette med smak og behag, da.... ;)

Jeg synes Ella er nydelig, men det er jo så poppis...

Alma er vel også ganske populært for tiden, helt ok i mine øyne.

Liva hmm liker Live mye bedre, men dette er også ganske fint.

Adele sorry, ikke noe begeistret for det.

Adele var et av mine absolutte favorittnavn i mange år, men mannen likte det ikke i det hele tatt.

Liva er greit. Tror jeg synes Live er finere.

Alma - fint og koselig.

Ella - litt kjedelig.

Men det blir uansett ikke galt om du velger et av disse. Alle fire er helt fine og brukbare jentenavn. Velg det som passer best til etternavnet, magefølelsen og til babyen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...