K ♥ tærten Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Kanskje på tide å dele at jeg har fått lille gutten min Vannet gikk natt til fredag forrige uke (to uker før termin), men riene tok seg aldri opp å ble regelmessige. Derfor ble jeg satt igang på sykehuset lørdag morgen. Den kvelden kom lille William til verden - verdens mest perfekte lille gutt på 3230 g og 48 cm etter en litt lang og tøff fødsel . Vi koser oss masse hjemme og syntes det er rart å tenke på at han er 1 uke allerede! Tiden flyr altså! Til dere som ikke har født ennå - nyt den siste tiden av graviditeten for dere vil savne magen, sparkene, hikkingen og romsteringen litt. Jeg gjør hvertfall det for var ikke lei ennå og hadde ikke forventet å føde før termin. Sov godt nå for det har ikke vært mye søvn på meg den siste uken. Og ikke minst - gled dere masse til å hilse på deres lille i magen for de er til å spise opp
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Gratulerer så masse med gutten!!! Signerer deg på det du har skrevet, gutten min er allerede godt over 6 uker. Tiden flyyyyr så alt for fort. Lite søvn og masse arbeid, men du verden så gøy det er med en baby i huset igjen som smiler og ler når han har fått mat og ny bleie. Ønsker deg velkommen inn på din baby!! Kos dere masse. Klem.
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 Gratulerer! Jeg sitter her med en to-dagers jente og kooooser meg - hun var akkurat like stor som din. signerer det med søvn, glipper med øya allerede, hvordan det blir om en uke tør jeg nesten ikke tenke på!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. august 2010 #4 Skrevet 28. august 2010 Grattis så mye m tærten, Håpefulle K, og vel overstått fødsel=) Og helt sant som du sier; mange opplever at de savner gravidmagen og spenningen og sparkene etterhvert, derfor nyyter jeg de siste ukene som gravid nå, og håper å få gå gravid ihvertfall et par uker til! Er jo så deilig med litt alenetid med kjæresten på kvelden, og skikkelig søvn på natta- for selv om jeg sover dårlig og lite nå, regner jeg med at det blir enda mindre når minstejenta kommer ut- for da har vi plutselig TO småtroll som trenger pleie og omtenksomhet, også om natta ja;)
Gjest Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 Gratulerer!!! Nå er det snart min tur og! Er så rart å lese om de som har termin samtidig som meg og som føder nå... Nærmer seg fort! Kos deg masse med lille William! Nydelig navn!
MissVaiper Skrevet 28. august 2010 #6 Skrevet 28. august 2010 Gratulerer så masse! Gleder meg kjempemasse til å få hilse på min lille skatt! Så godt at dere koser dere, og jeg håper det fortsetter lenge! Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå