Gå til innhold

Jeg har født :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje på tide å dele at jeg har fått lille gutten min :D

Vannet gikk natt til fredag forrige uke (to uker før termin), men riene tok seg aldri opp å ble regelmessige. Derfor ble jeg satt igang på sykehuset lørdag morgen. Den kvelden kom lille William til verden - verdens mest perfekte lille gutt på 3230 g og 48 cm etter en litt lang og tøff fødsel

.

Vi koser oss masse hjemme og syntes det er rart å tenke på at han er 1 uke allerede! Tiden flyr altså!

Til dere som ikke har født ennå - nyt den siste tiden av graviditeten for dere vil savne magen, sparkene, hikkingen og romsteringen litt. Jeg gjør hvertfall det for var ikke lei ennå og hadde ikke forventet å føde før termin. Sov godt nå for det har ikke vært mye søvn på meg den siste uken. Og ikke minst - gled dere masse til å hilse på deres lille i magen for de er til å spise opp ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med gutten!!!

Signerer deg på det du har skrevet, gutten min er allerede godt over 6 uker. Tiden flyyyyr så alt for fort. Lite søvn og masse arbeid, men du verden så gøy det er med en baby i huset igjen som smiler og ler når han har fått mat og ny bleie.

Ønsker deg velkommen inn på din baby!!

Kos dere masse. Klem.

Skrevet

Gratulerer! Jeg sitter her med en to-dagers jente og kooooser meg - hun var akkurat like stor som din.

signerer det med søvn, glipper med øya allerede, hvordan det blir om en uke tør jeg nesten ikke tenke på!

Skrevet

Grattis så mye m tærten, Håpefulle K, og vel overstått fødsel=)

Og helt sant som du sier; mange opplever at de savner gravidmagen og spenningen og sparkene etterhvert, derfor nyyter jeg de siste ukene som gravid nå, og håper å få gå gravid ihvertfall et par uker til! Er jo så deilig med litt alenetid med kjæresten på kvelden, og skikkelig søvn på natta- for selv om jeg sover dårlig og lite nå, regner jeg med at det blir enda mindre når minstejenta kommer ut- for da har vi plutselig TO småtroll som trenger pleie og omtenksomhet, også om natta ja;)

Skrevet

Gratulerer!!!

Nå er det snart min tur og! Er så rart å lese om de som har termin samtidig som meg og som føder nå... :) Nærmer seg fort!

Kos deg masse med lille William! Nydelig navn!:)

Skrevet

Gratulerer så masse! Gleder meg kjempemasse til å få hilse på min lille skatt! Så godt at dere koser dere, og jeg håper det fortsetter lenge! Lykke til videre! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...