oleachp Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Håper noen kan svare meg på dette, jeg hadde første mens dag den 4 august, tok noen EL tester rundt den 18 aug,normalt så skulle EL være rundt da,men det ble bare negativt. Og lørdagen den 21 aug fikk jeg EL slim. Vi har hatt sex annenhver dag fra den 14 aug til og med den 22 aug. Og i dag tok jeg rfsu sin tidlig graviditetstest, det står på pakka at man kan ta den allerede 6-15 dager etter befruktning, dvs allerede en uke innen forventet mens. Men den ble negativ:( Så tror dere jeg tok den for tidlig, eller bør jeg bare innse at jeg ikke ble gravid denne mnd her?
ikke i bruk Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Jeg sier at før tanta har meldt sin ankomst er det alltid håp, uansett! ;-) Ikke gi opp helt enda!
oleachp Skrevet 28. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2010 Takk for oppmuntringen;) Ble gravid på første forsøk forrige gang, så da blir man litt skuffa når det ikke klaffer like fort den gangen her;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå