Feit no more Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Jeg satser på ull til lille i vinter. Body, dress, lue etc. Har pleid å kjøpe i butikk, men sparer meg turen til byen hvis jeg bestiller på nett. Hvor bestiller DU ullklær på nett? Og er det penger å spare på det?
Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Skal akkuratt til å bestille en god del på nett. Jeg bestiller på sparkjøp på nett. Der er det itillegg akkuratt nå tilbud på bodyer fra Janus. De har en del strømpebukser også...... Nøstebarn har også ull, men ganske dyrt.
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 Sønnen min har fått ull fra Spar Kjøp av merket Tom og trine. Vi har ikke fått prøvd det, men det ser veldig fint ut. Akkurat nå er det tilbud på bodyer hos Sparkjøp http://www.sparkjop.no/Sparkjop/ Coop Obs har også ull/silke bodyer til 59 kr. De brukte vi i vinter, og var veldig fornøyd med de.
Moden fersking Skrevet 28. august 2010 #4 Skrevet 28. august 2010 Takk for tipset om halv pris på ull-/silkebodyer hos Sparkjøp. Dessverre er alt utsolgt, med mindre du har en prematur jentebaby.
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 Det beste plagget jeg hadde til sønnen min når han var baby var ullfleecedress m/hette fra Nøstebarn. Den varer hele vinteren hvis du bestiller den litt stor og er så utrolig fin og god. Skal kjøpe en sånn til datteren min også (har jo i brun, men vil ha lilla, hehe:). Ellers var jeg ikke veldig fornøyd med ullbodyen derfra, da ville jeg satset på Janus eller noe.
Gjest Skrevet 29. august 2010 #6 Skrevet 29. august 2010 Jeg hadde forholdsvis mye ull til min nyfødte novemberbaby i fjor. Hadde ullfleesedressen fra Nøstebarn, men var ikke så glad i den. Den svære hetten er jo kjempeupraktisk, og dessuten så er den så stor og klumpete, og babyen forsvinner jo helt oppi hetta. Veldig fornøyd med bodyer fra Janus og Reflex. Men den suverent beste vinneren var ulldressen(sparkedressen) fra Lille Lam. Jeg kjøpte den på salg men tror den koster ca 500 full pris. Den er helt fantastisk. Lett å ta av å på, myk og fin i stoffet, kan brukes både inne og ute, med eller uten undertøy, og den holder seg nydelig vask etter vaske etter vask. Kjøpte st 62 (2008 kolleksjonen, den med knapper) og hadde den fra vi forlot sykehuset etter fødselen til den ble for varm i mai. Den var så lett å brette opp på armer og føtter. Har kjøpt ny LilleLam dress for vinteren som kommer. Beste kjøpet! www.lillelam.no
Feit no more Skrevet 29. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2010 Tusen takk for svar, damer :-) Visste ikke at jeg trengte en hel ulldress, men etter å ha kikket på forskjellige sider skjønner jeg jo at det bare måååå jeg! He he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå