Gå til innhold

Flere som har hatt intravenøs behandling ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Etter over to uker med mye kvalme og oppkast, og tre dager uten å kunne ta til meg noe som helst bar det til sykehus med meg.

Der var jeg innlagt i tre dager og fikk væske intravenøst hele tida. Jeg har aldri følt meg så langt nede fysisk før.

Men dyktige leger og pleiere fikk meg på beina igjen.

Noen andre som har opplevd dette ? Nå har jeg helgeperm og kan trolig skrives ut på mandag. Men er avh av kvalmestillende medisiner da. Var en del kvalm i begynnelsen da jeg gikk med gutten min for tre år siden og, men aldri så ille som dette.

Jeg er 8 uker på vei, har termin 4.april ,og bor i Fræna kommune, ved Molde.

Ha en riktig god helg alle sammen ! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

jeg også ble lagt inn etter halvannen uke med konstant oppkast.

Lå også inne 3 dager. Syntes det var deilig å kjenne at lagrene ble fylt opp, trodde jeg skulle bli gal av å være konstant tørst men ikke klare å få i meg noe som helst å drikke. Og ikke minst å få litt kvalmestillende tabletter.

Nå er jeg hjemme med posen full av piller. Får håpe jeg ikke må inn igjen selv om de sa at det lett kunne skje.

Har termin 1. april og alt så ihvertfall ut til å være bra med den lille så langt.

Har også ett barn fra før.

Skrevet

Hei!

Jeg var innlagt i uke 13 i forrige svangerskap. Vet ikke hvordan jeg klarte meg fram til da. Hadde flere runder der jeg kastet opp flere ganger i timen. Nå er jeg 6+2. Kjenner at kvalmen begynner å komme, og merker at jeg blir redd. Skjønner rett og slett ikke hvordan jeg skal holde det ut om det blir like ille. Jeg har ikke lyst å få det like ille som sist. Tenker jeg får ta meg en tur til legen å høre hva jeg skal gjøre. Hvilke kvalmestillende får dere?

Skrevet

Hei igjen,

jeg vet det er helt utrolig fortvilende. Jeg kan bare ikke skjønne at det går an. En liten ert liksom i magen klarer å lage så mye styr.

Jeg bruker Afipran

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...