Cordelie Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Hei alle sammen! Etter tre aborter er jeg også i denne "habituell abort" gruppen. Jeg har blitt utredet på alle bauger og kanter, normale resultater. Så gikk jeg til noe som kalles "helheten" der jeg bor, de er alternative. Denne søte kvinnen som jeg kom til, mente bestemt at jeg ikke tåler gluten, dvs ikke den alvorlige sorten der man blir skikkelig dårlig... nei man kan ha intoleranse uten særlige plager. Dette foråsaker at kroppen danner antistoffer, noe som setter immunforsvaret i høygir. Det er særlig i slimhinnene det gir seg utslag, hvor på livmorslimhinnen er særlig påvirket. Det vises ikke på vanlige blodprøver eller immunologi utredninger. Hun tok en haug med blodprøver av meg som sendes til USA, der de på kryss og tvers undersøker ting de ikke gjør her. Så får vi vente og se om hun har rett. Interessant er det i alle fall. Har hun rett vil slimhinnen støte fra seg embryoet som et fremmedlegeme, tilstanden påvirker også nyrene (klarer ikke skille ut gluten), som er essensielt mht det å fullføre et svangerskap. Verdt å sjekke ut og kun et råd fra meg i beste mening.
vil ha en til=) Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Et stille velkommen i gruppen....her vil vi for alltid tilhøre men for de aller fleste av oss vil det likevel bli lykkelige stunder for det er svært få som ender opp barnløse....Stå på videre i dine undersøkelser og håper det resulterer i noe så vakkert som et lite nurk=) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå