Gå til innhold

Hva synes dere om...

Anbefalte innlegg

disse jentenavnene? Vi klarer ikke bestemme oss! Har ikke termin før i januar, men skulle gjerne begynt å kalle vesla noe snart ;)

Hun kommer forresten fra en familie med slektninger fra flere land, så vi er ikke spesielt opptatt av å holde på den gamle, norske navnekulturen :)

Ada Cristina

Ada Sophie

Ada Louise

Adalina Sophie

Adelina Sophie

Aurora Madelén

Aurora Sophie

Aurora Louise

Ella Madelén

Ella Sophie

Leah Madelén

Leah Sophie

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142253154-hva-synes-dere-om/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker godt Ada, Aurora og Ella. Er mer usikker på mellomnavnene du har valgt..

Hva med Ada Marie? Aurora Lovise (det er enklere lydmessig å si Lovise enn Louise)?

Ville av bekvemmelighetshensyn droppet aksenten på Madelén, fordi det kommer til å bli kluss elektronisk (datasystemer som ikke kjenner igjen navnet til datteren din hvis noen glemmer aksenten når man slår inn navnet. Men jeg er enig i at aksenten burde være der i en ideell verden, siden den markerer trykk. Uansett ikke et navn jeg vurderer.

Lykke til med navnevalget...

Takk for innspil! :)

Jeg liker ikke Lovise, og Marie synes jeg er et ganske kjedelig navn, selv om det er fint. Det er desverre litt for mange som heter det, selv om det kanskje helst gjelder fornavn.

Når det gjelder Madelén er jeg forsåvidt enig med deg. Jeg skrev det først Madeleine, men samboer likte best skrivemåten Madelén. Vi får se hva det blir til :)

Annonse

Liker helt klart Aurora, Ada og Ella best av de første fornavnene dine. Adalina var altfor dillete for meg - og særlig med et mellomnavn etterpå.

Synes Aurora står best alene, blir veldig langt med mellomnavn etter, men Aurora Louise var likevel veldig pent.

Sofie synes jeg er et nydelig navn - skrevet slik. Men det er som sagt veldig mye brukt, og særlig som andre fornavn. Aurora Sofie er veldig søtt og koselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...