Lykkeligmamma:) Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Hei Skrev et innlegg igår om svaaaake nesten helt usyinlige streker på billigtesdter.. tok tre stk, og så såååvidt en bitteliten strek der.. tok det vel egentlig med en klype salt.. men kunne ikke dy meg idag heller, å fikk opp samme strek på to nye billigtester. Dro på apoteket, å joda svak strek på CB!!! Som ble sterkere etterhvert Ikke kjempesterk, men samtidig en strek!! Venter jo ikke tr før torsdag, så ikke rart jeg tester svak enda vil jeg tro. Men jubler litt hvertfall, og vil tro jeg er gravid igjen Ble gravid etter fjerning av endometriose(Des 09) i Januar, men mistet desverre i Mars. HÅPER denne spiren klistrer seg fast, og at den er festet rikitg. Har desverre to livmorer. Men den venstre dog veldig liten, og legen mente den ikke burde fjernes for å forstyrre noe der nede siden den var liten og antakelig aldri ville det kunne feste seg noe der. Blir tungt med et 9mnd langt risikosvangerskap, men får bare håpe det går bra Ønsker alle andre ikm Uke 35 damer masse lykke til og alle dere andre også
ikke i bruk Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Gratulerer så mye Snirkeline :-D Håper at min uuultrasvake strek som kun skimtes i riktig lys også utvikler seg til en positiv test så jeg kan følge etter på 1.tri
Gjest Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 Gratulere!! Kan eg spørre korleis du oppdaga endometriosen? Og korleis var det då du måtte fjerene den? (muleg eg har det, då søstra mi har det, og eg har "symptoma" ho har hatt)
Lykkeligmamma:) Skrevet 28. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2010 Takk for det:) Det er egentlig en lang historie.. Men hvertf for 7år siden fikk jeg smerter i navlen og de trodde det var betennelse i piercing. Tok ut piercing, men smertene vedvarte. Etter 7 år inn og ut av sykehus, mange operasjoner hvor legene fjernet betent vev i navlen, for det var jo "infeksjon" som de mente .. Så la mamma to og to sammen, i forhold til smerter, ubehag jeg hadde og ei vennine av ho som hadde hatt det .. å da fikk jeg etterhvert time hos Langbrekke på Ullevål. De tok celleprøve, fant ut at det var endovev, og jeg lapraskopi operasjon. De gikk inn i navlen min. Fjernet en appelsinstor cycste, og noen småflekker her og der. Med laser. Kom hjem samme dag, men hadde en del smerter og ubeag i noen uker med påfølgende betennelse i operasjonssåret. Men ellers gikk alt veldig fint. Mine symptomer var : Sterke menssmerter, og vedvarende gjennom hel syklusen Kraftige blødninger ved mens Ubehag, vondt ved sex Korsryggsmerter Mye sliten og slapp Humørsvigninger Blødninger fra navlen, etter de hadde fjernet puss pga "liksom infeksjonen" Myye dårligere immunforsvar enn jeg hadde tidligere Håper du ikke har det, men om du har så finner de ut det ved lapraskopi og det meste kan som regel fjernes. Masse lykke til
Lykkeligmamma:) Skrevet 29. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2010 Tusen takk Det gjorde den nok :)
Gjest Skrevet 29. august 2010 #8 Skrevet 29. august 2010 Tusen takk for svar:) Har i grunn ikkje lyst å teste, då eg ikkje er sånn veldig plaga (kun uuthaldelege menssmerter 1.dagen. Noko som har roa seg etter ein fødsel). Dersom ting skulle forandre seg eller at det blir problemer med å bli gravid(når prøvinga set i for fullt) så kjem eg nok til å skjekke. Men likar ikkje heilt tanken på å bli snitta i magen om det ikkje skulle vere noko(og eg misslikar legar/sjukehus). Gratulere nok ein gong! Og lykke til i tida framover! Kos deg med svangerskapet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå