Gå til innhold

Anbefalte innlegg

28.05.84

Føler desember:)

At du nå trives slik du har det, at du slapper av, og prøver å finne deg selv. Pass på å ikke ligge i "dvale" for lenge. Du er komfortabel, men samtidig ønsker du å komme fremover i livet!

Klem Frida:)

Fortsetter under...

26

Mulig gravid i desember:)

3 totalt, føler jente på deg nå.

På jobbmarkedet føler jeg at du nå er inne i en tung periode. Vet ikke om det kan gjelde at du har mistet jobb, eller om dere har kjøpt hus og har lite penger av den grunn?

Men det er nok lys i tunellen, men ikke vær redd for å ta imot hjelp:)

Klem Frida.

November ja, høres bra ut.. :) hehe

Vis det stemmer at jeg finner en leilighet i november og vis jeg finner der jeg prøver og finne så stemmer det nok ja.. For jeg ønsker virkelig og flytte dit jeg har tenkt pga mange grunner og er sikker på at jeg ikke kommer til og angre vis jeg flytter dit.. etter jeg tenkte på og flytte det stedet så har jeg ikke tvilt et sekund på det..

Liker og ha det ryddig ja, men er litt for flink til og rote i mitt eget..

men har ikke noe konsentrasjonsvansker eln lignende. om jeg feks sitter barnevakt eller no lignende da, så rydder jeg så og si alltid og da tar jeg som regel og gjør det "strøkent" for og være grei osv.. men litt værre og få gjort det " i mitt eget ".. får lettere gjort det andre steder, har også lagt merke til at når jeg har jobba på kjøkken/kafe'r osv, så ser jeg at jeg vasker steder som de ikke gjør/har gjort..

så litt "nøye" når jeg først rydder.. :P

Føler meg ikke akkurat alene sånn sett,

Men tusen hjertlig takk for at du tok deg tid til og se på meg :))

Annonse

Hei. Vil du ta en liten titt på meg? Har hørt jeg hvist er veldig lett og lese. Det jeg lurer på er: ser du noen graviditet på meg snart? Hvilkent kjønn blir det og hvor mange barn får jeg totalt? Jeg er født 130875 og han 180273. Tusen takk for din tid. Klem

Tusen takk for svar. Da får jeg bare vente å se;) sier ifra her ute når jeg er gravid;)

Ja, har du har veldig rett i det du sier, og tanken på at jeg kan bli gravid når som helst gjør hverdagen mye bedre:)

Kjempe takk for at du så på meg:D

kasandre

Hei:)

La noen kort først:

Ang hus får jeg inn at du nesten har gitt litt opp? kanskje du nå sitter nærmest uinterresert og føler alt håp er ute? Men ser hjelp av noe slag. Ta imot denne hjelpen, og jeg tror mulighetene ligger foran dere:) Så veldig godt mulig det blir nytt hus ganske snart, men du må begynne å "handle"..

Ang deg og samboer, føler jeg det er en av dere som har "makten", Vet ikke om dette kanskje er deg? At det er du som stå for mesteparten av avgjørelser og lignende i hjemmet. Selv om du føler deg komfortabel i denne rollen, tror jeg ikke du skal føle deg for trygg, kanskje du skal slippe han mer til.Pass på så du ikke forsvinner helt i denne posisjonen:)

Ang barn:Fikk samme kortet her, så lurer på om det e en av dere som ønsker flere barn, og den andre ikke?

Dersom dere vil ha flere barn så tror jeg det skjer innen 3-4 mnd:)

snuppelino

Ang graviditet føler jeg at du står litt mellom flere muligheter nå. At du er litt usikker på hva som er best å gjøre?

Du har alle muligheter åpne, men du kan ikke velge alle på en måte:)

Positiv fremtid på deg, så dersom du ønsker å bli gravid så kan du nok satse på positiv test innen 2 mnd:)

Lykke til!

inna.-s

Egentlig ble det kanskje litt for mye informasjon fra deg.

Men før jeg leste så følte jeg jente, så sier det jeg og.

Tror alt kommer til å gå fint:)

Men får inn at du må være oppmerksom på fristelser. Vet ikke om du røyker, snuser eller spiser veldig usunt? men tror dette kan være lurt å holde seg vekk fra nå.

Har du hatt noen tegn på SA siden du er så begymret? Blødninger eller noe?

Annonse

alice

Ang flytting tror jeg kanskje at det er flere muligheter? Har dere kikket på noe? Føler du har mulighetene åpne, det er bare for deg¨å bestemme hva som faktisk er best for dere:)

Jentebaby tror jeg:)

Føler du at du har litt "makt" for tiden? Pass på å bruke den riktig:)

Men nyt det også! For tror dette har mer graviditeten å gjøre! slapp av mens du kan:)

Ja, vi har sett på mye forskjellig, faktisk! :D

Oh, det tror jeg selv også! Fikk ikke sett på UL, men håper på jente!

Ja, jeg har vel det! Jeg er en veldig kontrollerende person til tider!

Hei Frida :)

Jeg kunne virkelig trengt å blitt spådd, så setter enormt stor pris på om du kan ta deg tid.

Dette er mine spm.

1. Terminen min er 5.okt. Hva mener du om det?

2.Hvordan ser fremtiden ut for meg og sambo?

3. Og er dette barnet det siste?

Fødselsdato 110679

Tusen takk for din tid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...