Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg kan gjerne spå et par stk her i denne tråden.

Jeg kan ikke love at alle får like utfyllende svar, og jeg kan ikke love at absolutt alle får svar, da det er veldig forskjellig hvor mye info jeg får om dere.

Jeg er ganske ny innen dette, så ta alt med en klype salt!

Ønsker ikke for mye informasjon, og ikke mer enn 2-3 spm fra hver.

Trenger fødselsdato, og helst nick for å svare dere:)

Skal forsøke å svare så mange som mulig i løpet av helgen!

Og setter pris på tilbakemelding.

Klem Frida:)

Fortsetter under...

Hei :)

ville du sett på meg?

Isåfall her er spm mine

1: Når finner jeg meg leilighet? eventuelt når jeg flytter

2: Åssen kommer kjærlighetslivet til og gå fremover?

på forhånd tusen takk :)

Annonse

Jeg vil veldig gjerne bli spådd! :)

Jeg blir straks 17 år, er snart 11 uker gravid, og lurer på om du kan se kjønn? Og om jeg kommer til å spontanabortere eller ikke? Har kjøpt babyseng, bilsete, klær og hele pakka, så er nok en ganske stor smule redd for å miste gullet mitt!

Moren min er skråsikker på at det er ei jente. Hun har spådd inn i fremtiden før, som bilulykker og babyer's kjønn. Veldig treffsikker, men så kunne jeg trengt å hørt om det er flere som mener at dette blir ei jente!

Tusen hjertlig takk, om jeg får svar :)

Er født 30.08.93!

Jeg vil veldig gjerne bli spådd! :)

Jeg blir straks 17 år, er snart 11 uker gravid, og lurer på om du kan se kjønn? Og om jeg kommer til å spontanabortere eller ikke? Har kjøpt babyseng, bilsete, klær og hele pakka, så er nok en ganske stor smule redd for å miste gullet mitt!

Moren min er skråsikker på at det er ei jente. Hun har spådd inn i fremtiden før, som bilulykker og babyer's kjønn. Veldig treffsikker, men så kunne jeg trengt å hørt om det er flere som mener at dette blir ei jente! :)

Er født 30.08.93!

Hva skjer mellom meg og en annen fremover? Hvilket syn har han på meg? Han sender blandede signaler!

Jeg er født 240885, han 101087

Sendte deg mail for en tid tilbake siden også...så du finner nok det samme spørsmålet på mailen din :)

Hva skjer mellom meg og en annen fremover? Hvilket syn har han på meg? Han sender blandede signaler!

Sendte deg mail for en tid tilbake siden også...så du finner nok det samme spørsmålet på mailen din :)

Annonse

Hei Frida!

Det har vært kjempe fint om du fikk tid til å spå meg også:)

Det jeg lurer på er kjønnet til den lille jeg bærer på, hvordan økonomien ser ut for meg og min familie det neste året og om jeg blir å gå tilbake til studiene...

Tusen takk på forhånd;)

05.08.82

Hei kristina:)

Føler november, men vet ikke om det er at du finner eller om det er innflytting:)

På dette spm får jeg inn at du er trygg i ditt valg, dette er godt gjennomtenkt og du er selvsikker. Du liker å ha det strøkent rundt deg, men kanskje ikke alltid du klarer å gjennomføre dette Muligens pga "forstyrrelser eller noe. Har du konsentrasjonsvansker?

Kjærlighetslivet, får inn at det er litt usikkert. Mulig du føler deg litt ensom, at du er alene om det meste, og føler deg litt trist iblant Tror mulighetene er der bare du kikker deg litt om. Du er ikke alene, hele verden er rundt deg, og det er mange som vil støtte deg.

Kan noe gi mening?

Klem Frida:)

Minstørstedrømblirsann

Ble veldig usikker på deg.

Fikk opp både september og februar. Så kanskje du blir gravid i september,, men at det skjer noe annet positivt i februar:)

Jente tror jeg du får

Føler du at du har kjempet mye for å væe der du er idag? at det har vært en tung periode muligens? Føler at dette kan føre til positive ting. Kanskje du allerede er på "bedre" tanker?

Klem Frida

Setter pris på tilbakemeld:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...