blid frøken :) Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Vi har 40-50 min kjøretur hjem fra sykehuset. Bør jeg gjøre klar stelleveska til denne bilturen?
blid frøken :) Skrevet 28. august 2010 Forfatter #2 Skrevet 28. august 2010 Et spørsmål til; hva bør jeg ha i stelleveska? Som dere sikkert skjønner er jeg helt grønn
Nat27 Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 Nei, jeg syns ikke du trenger å ha med stelleveske for veien hjem fra sykehuset. Du har vel allerede en ekstra bleie i bagen din, (i tilfelle HELT krise, ellers bytter man ikke bleie fullt så ofte), og maten til den lille henger jo allerede på deg.. Ellers bør en stelleveske inneholde: Opp til flere bleier, noe å vaske/tørke med, ekstra sett med klær, gulpeklut(er), i tillegg til underlag å stelle på. En stellekrem for såre rumper kan også være grei å ha Ellers må jo innholdet tilpasses litt hva du skal og hvilke behov som kan melde seg underveis. Ekstra smukker (om den lille bruker det), o.l. Men du - dette finner du ut av helt på egenhånd når du har fått bebbisen din. Utrolig hva man plutselig bare VET da, og hvordan veldig mye bare virker mer logisk og selvfølgelig. )
blid frøken :) Skrevet 28. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2010 Det var betryggende å høre, merker at stressnivået blir høyere ettersom terminen nærmer seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå