Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Tror denne graviditeten har utløst vaskemani hos meg, alvorlig en sådan! Vasker tak og vegger, skal skrubbe tregulvet nå snart, det kan liksom ikke bli rent nok, og jeg oppdager stadig nye ting i huset som kan være farlig for den kommende gullungen....puh...utslitt bare av å tenke på alt som liksom MÅ gjøres. Flere som har det sånn her eller?? Er det dette de kaller behov for redebygging? jaja, om ikke annet er hvertfall sambo strålende fornøyd over å ha det rent og pent... Kom hjem strålende fornøy fra butikken i går med vaskehansker i str S, yes! endelig noen som passer, og nye tørrmopper må le litt...
Preggers Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Her er det motsatt, jeg holder meg helst i sofaen med et spill eller en film på Tv-en mens jeg koser meg med å ta på magen min =)
mammasgull Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 Vaskemani her i gården også.... har dilla på karmer, lister og dører akkurat for øyeblikket... I går og i dag er det kjøkkenet som har fått seg en god runde med filla... Lurer på når det gir seg, leter etter ting å vaske og ordne hele tiden ...
Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 28. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2010 Hihi, da er vi hvertfall to! Karmer, lister og vegger her...huff I morgen skal stuegulvet skrubbes, gleder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå