første i magen- Høygravid! Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Jeg har tusen ting på handlelisten og en konstant tom bankkonto og vasker og rydder og baker og planlegger og holder på. Det er ikke kun til baby, men egentlig fikse og gjøre leiligheta om til et "hjem". Kjenner daglig på frustrasjonen over at mannen tar det så med ro og slett ikke ser behovet for å handle inn alt vi trenger eller organisere og gjøre klart til babys ankomst om bare to mnd. Lurer på om det er fordi jeg har så mye fritid eller om det er det berømte redebyggerinstinktet som har kommet for fullt. Hvordan er det med dere andre?
Nat27 Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Jepp, kan signere på denne! Jeg styrer på HELE tiden, forferdelig slitsomt, egentlig! Tror nok det er det berømte redebyggerinstinktet som har slått til for fullt her... Samboeren min tar det hele med stor ro, mens jeg stresser som bare det! Men egentlig - så har han helt rett når han sier; Jammen, hva OM ikke alt er klart når babyen kommer da? Hva er det verste som kan skje?? Det er jo ikke slik at noen dør eller blir syk om det er noen småting som mangler?? Prøver å tenke litt sånn jeg også, så blir det hele litt lettere med en gang )
engel81 - g08, g10 Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 Sånn er det her og ja! Jeg har laget en lang liste over alt som skal gjøres, og tar det litt av gangen. Mannen min virker mer eller mindre uberørt av at det er 8 uker til termin. Sist gang fødte jeg 5 uker før, så om jeg skal følge samme opplegg kan babyen komme om 3 uker! Blir litt frustrert ja... Her kommer det i alle fall ikke av for mye fritid, for er i full jobb og har en 2-åring å ta vare på i tillegg:) Er nok redebygging ja.... Vil jo ha det fint og klart til den slitsomme barselperioden!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 28. august 2010 #4 Skrevet 28. august 2010 Har det samme, men formen er slik at jeg ikke greier å få gjort det jeg ønsker...og det gjør meg stresset. Er gift med mr Laidback selv om jeg blir satt på modning på torsdag....Har en hel liste hengende på kjøleskapet med ting jeg VIL ha gjort før hun kommer til verden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå