Snøfnugg75 Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Kvar får ein tak i det til ein rimelig penge? Har funne noko på nettet, men synest at over tusen kr er litt dyrt... Tips?
Gjest Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Ååå,det lurer jeg også på. Har termin i januar, så kommer til å være stor i hele vinter!
Dette er lykken på jord! Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 Her kommer vi til å kjøpe en ny facy Bergans dunjakke til pappan, også bruker jeg hans vanlige vinterjakke/dunjakke de 3 mnd det er behov. Da slipper vi kaste bort penger på en jakke som skal brukes i 3 mnd.
ALIICE Skrevet 28. august 2010 #4 Skrevet 28. august 2010 Kjøpte på H&M for noen år siden, da jeg venta førstemann og det var helt genialt! Håper bare jeg finner den igjen...... Ellers så har P&P windstopper fleece for gravide, de tror jeg koster rundt 500-lappen:) Det er kjekt med ei skikkelig vinterjakke når man er gravid på vinteren, ikke bare er det praktisk, men det ser mye penere ut også
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 hva het den nett siden du fant jekke på??? jeg betaler heller 1000 kr for å ha en god jakke i løpet av vinteren=) jeg har termin i begynnelsen på mars=) så da skal jeg jo ha den en stund=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå