Gå til innhold

Herregud... jeg er så sulten!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen. Til nå har jeg også vært sånn, men fredag kom kvalmen snikende - den demper matlysten noe. Men spiser fortsatt mye! Og nå vil jeg helst ha salte ting (les: potetgull) og det er jo ikke tipptopp, prøver å holde meg unna. Er i uke 7. Jeg er ganske liten fra før av, kan dette være kroppen som sier at jeg trenger mer næring nå?

Jeg er 6+3 og er også vanvittig sulten:p noen dager vil jeg ha d og d,andre dager blir jeg dårlig av tanken på dt:p hehe merkelige greier,jeg er forøvrig veldig liten med mine 42 kg, er ikke så høy da,men sist svangerskap da var jeg bare kjempekvalm i den tiden jeg er nå,så er bare glad jeg spiser jeg,men litt bekymret da jeg gikk opp 16kg i d svangerskapet,tenk på nåå da?!:o

Annonse

Spis og kos deg kjære Carina..... :)

Hvem vet? Kanskje du blir superkvalm om 2 uker og plutselig ikke orker tanken på mat/klarer holde noe nede (selv om jeg håper du slipper det da)!

Hadde selv en enorm matlyst tidlig og har jevnt over spist helt OK og lagt på meg det jeg skal (og kanskje et par-tre kilo mer enn det)...men nå i uke 32, bom stopp! Klarer ikke tanken på mat...ingenting frister!! :(

Så, nyt matlysten din (med måte selvfølgelig)...kanskje du kommer til å savne den senere i svangerskapet! ;)

Klemmer

Henger meg på det Axinija sier, plutselig en dag har du mistet all matlyst... Selv synes jeg ikke det er noe særlig mat som frister, har ikke lyst på noe mat i det hele tatt og jeg er overhodet ikke kvalm, håper bare at matlysten kommer mer tilbake... Kjipt å ikke ha lyst på noe, hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...