♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 JUHUUUUU!!!! Begynner virkeli å få energien tilbake her nå kjenner jeg å det er så herliiii!!!!! Gleder meg til å kjenne lille spire knuppen som vokser seg større å større å er spent på hvordan dagene blir som 3 barnsmamma.. Hehe Magen har vokst utover å vises godt kan en si Fått helt ellevill dilla på hjemmelaga ripssyltetøy så jeg sto å renska rips som en gal igårkveld for å endelig kunne hive innpå 6 brødskiver med ripssyltetøy!!!! NAAAAMM!!!!! ))
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 hehe, velkommen hit Og lykke til med resten av reisen
har4barn Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 Jeg kommer i dag!! Her har også formen blitt bedre de siste tre dagene. Etter mange uker med kvalme - nå i det siste kun på kvelden, så har de siste kveldene vært mye bedre. Satser på at vi er over den delen nå og kan nyte de neste ukene før andre plager dukker opp. Nr 5 i vente her, forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå