Gå til innhold

Maserier i 7 timer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De som har hatt maserier, eller rier og så har alt stoppa opp. Er det vanlig at det holder på så lenge som over 7 timer. Eg har hattt rier siden kl. 4 inatt, og det holder på fortsatt.

Har hatt ope rieteller.no siden begynnelsen, men klarer ikkje gjøre målingene. Er av og til usikkere på om en rie begynner, av og til avslutter eg den for tidlig, og ofte er eg ikkje foran pc når rie kommer. Så aner jo ikkje kor tette riene er.

Drar nok på sjukehuset for sjekk uansett. Er bare 5 minutt å kjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig slitsomt.

Det var sån med med meg i går, er femtegangs så var veldig sikke på at det var i gang. Men nei da ,det ga seg når vi skulle gå og legge oss.

Jeg har 2 dager igjen av ul termin,så håper at det skjer noe snart nå.

Har ikke gått over med de andre,så det er jo possitivt.

Nei rier er jo så forskjellige,så man kan jo fort ta feil. Men når de ordentlige riene er der ,så tar du ikke feil;) de smertene er ikke til å ungå,he,he

Jeg har hat en fødsel der riene opplevdes som menssmerter, det var på hengene håret at jeg fødte på sykehus. Jeg trodde det var falske rier

,men så kom det blodig slim i trusa så vi dro til sykehus. Jenta kom etter 1 time;);)

Det er nok vår tur snart;);)

Skrevet

Hadde 14 timer på tirsdag, med regelmessige maserier (min i mellom og varighet på over 1,5min...) tok seg opp siste 2 timene, så sluttet det bare...

Skrevet

med førstemann hadde jeg 1 døgn med maserier før de i detheletatt hjalp til ed modningen... ett døgn senere igjen var sønnen født, så det jo håp at de starter noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...