Storkfrøken69 Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 .... jeg skjønner ingenting. Det hele er ganske surrealistisk synes jeg ) Er egentlig ganske rolig nå, men hvis jeg må gå over tiden kommer nok nervøsiteten og stresset og tar meg igjen. Både mor og svigermor har gått over tiden, så jeg må vel belage meg på det, jeg og. Sukk ( Hadde håpet at de ville gjøre noe rundt termin i og med at jeg snart blir 41 og Knøtta allerede er over 4 kg.
Gjest Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Ja, jeg føler at det er ganske så surrealistisk jeg også! Jeg er på overtid på tirsdag, det er i dag 9 dager siden termindatoen, så jeg håper at han kommer av seg selv før de setter meg igang! Her blir 12. dager over termin regnet som overtid, og ikke 14. som jeg har inntrykk av er det mest vanlige. Jeg skal på overtidskontroll på tirsdag, samme dagen som jeg begynner på overtid. Da blir jeg mest sannsynlig satt igang hvis det er kapasitet på avdelingen. Hva sier JM ang det å gå over med deg da? Når skal du på overtidskontroll hvis du går så langt? Jeg er i utgangspunktet ikke så bekymret for å gå på overtid da, men JM sa at jeg ikke skulle gjøre det, så får vel bare ly Spennede tider dette da, kan jo skje når som helst Det er bra surrealistisk det
Storkfrøken69 Skrevet 29. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2010 Åj, åj, du er jo virkelig rett ved målstreken ) Jeg går ikke til jordmor, kun til gynekolog. Hun tar ul hver gang og mener at forholdene er så bra at det ikke er noen grunn til å provosere frem noe. Hun har sagt at jeg må regne med å komme til henne dagen etter termin så skal vi da vurdere om jeg skal henvises til Ullevål. Jeg føler også at jeg bare får være lydig og følge hennes råd, men å gå over og ende opp med en 5 kg trulte synes jeg er litt voldsomt....... Kanskje du ligger og føder nå ) Krysser fingrene for det! Lykke, lykke til:o)
Gjest Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 Føder nei? ) He, he.. Her er det stille som bare det! Ja, men du blir nå godt fulgt opp da, så kommer du nok ikke til å gå så lenge at du blir på overtid. Jeg har i hvert fall stor tro på at det beste er at det starter av seg selv, men en må nå også følges opp og vurderes etter hvert. Det er nå bedre å bli startet enn at babyen skal bli alt for stor og evt ende opp med ks også. Ikke ta sorgene på forskudd da, de tar nok helt sikkert med i vurderingen at du er bekymret og ikke ønsker å gå så langt over termin også En bør nå fortelle om bekymringene sine også, det er ikke alltid en skal være flink å ly Masse lykke til da, kan hende at du også ligger å føder??
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Ønsker dere begge to masse masse lykke til og håper virkelig dere snart sitter med vidundrene deres i armene:) Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå