Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her å tror jeg er gravid..Skal ha mens enten i dag, i morgen eller på mandag..Lit usikker syklus etter å ha tatt ut hormonspiral..

Har masse symptomer:

Ømme bryster

Vondt i korsryggen

Mageknipe

Litt kvalme avogtil

Trøtt og uopplagt

Tror jeg tester i morgen..Hva tror dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke godt å si. :)

Dette er i hvertfall mine symptomer på mens. :-/

Skrevet

Jeg har hatt det sånn i snart to uker..Har aldri hatt så mye vondt før mens før..Smertene i korsryggen er akkurat lik som de to forrige svangerskapene mine, med stråling nedover ene låret...Håper selvfølgelig på positiv test snart:-)

Skrevet

Anyone??

Holder på å tørne av dette. Har alle tegnene på graviditet, men testene forblir negative.. Tester kanskje for tidlig..Hva tror dere?

Skrevet

Det kan være tegn på at du er gravid, men en ting jeg har lært av de månedene vi har prøvd er man fort kan lete etter symtomer også. De første pp så trodde jeg nesten at vi hadde fått det til. Kjente både kvalme, trøtthet osv. Nå prøver jeg å overse signaler. tar ofte en en test den dagen jeg venter tanta hvis tanta ikke har kommet meg i forkjøpet. Når har du IKM?

Skrevet

De gangene jeg har vært gravid har jeg testet positivt i dagene før IKM også...

Det går jo an å håpe!:) Test i morgen du :)

Skrevet

Er litt usikker på IKM, men i dag, morgen eller mandag...Har testa i dag, negativ selvfølgelig,,, Får vel vente et par dager til før neste test, visst ikke TR kommer før den tid,,,Men den ryggen min blir bare verre og verre,,Hmmm, krysser fingre;-)

Skrevet

Hjalp visst ikke å krysse fingre:-(

Mensen kom i dag, for noe dritt...

Ja, ja, bare å hive seg rundt igjen når tanta er dratt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...