Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Dvs, hun som er "over" han på jobb. Synes det er så leit. Han er typen som alltid kommer overens med alle, er hyggelig og blid, og flink i jobben sin. Han har fått suverene tilbakemeldinger og referanser alle steder han har jobbet. Hun er et krek av et menneske. Hun har faktisk fått sparken fordi det har vært så mye klager på henne, men hun får jobbe ut september. Og imens trakasserer hun min mann. Hun er kjent for å velge seg et offer, også farer hun løs på han når det skulle passe deg. I full offtentlighet kan hun hyle til han at han er elendig. Hun graver etter ting han ikke kan og når hun finner områder han vet lite om spør hun hundre spørsmål om dette området og kaller han idiot og dum når han ikke kan svaret. Hun skal liksom være hans lærer, men bare trykker han ned og ydmyker han. Jeg VET at det bare er en mnd til, men jeg har så vondt av han. Synes det er helt forferdelig at noen behandler han slik. Han som alltid er blid, har blitt trist og innesluttet. Andre som har opplevet liknende?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Da går han høyere opp med det og får henne sparket på dagen.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #4 Skrevet 28. august 2010 Hvis det ikke går å få fjernet kreket på dagen så ville jeg kanskje sykemeldt meg den periode hun hadde igjen. Ikke riktig at han skal lide pga av et sånt umenneske.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 Han ville aldri sykemeldt seg, med mindre han var alvorlig syk. I løpet av de 10 årene jeg har kjent han har han ikke hatt en eneste sykedag. Men jeg får vondt i hele meg av å tenke på at han blir behandlet slik;-(
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #6 Skrevet 28. august 2010 Er det ingen høyere enn henne? Selvom hun skal slutte kan hun ikke holde på sånn!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #7 Skrevet 28. august 2010 Det har vært ekstremt mye klager om at hun behandler folk slik som hun behandler han. De sparker henne vel ikke, for det er ganske mye reguleringer rundt å sparke noen, men de fornyer ikke kontrakten hennes. Jeg synes også hun bør få sparken på dagen. Han begynte å jobbe sammen henne for noen uker siden og hun har lagt han for hat, sikkert fordi han er en person som er omgjengelig og godt likt, i motsetning til henne.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #8 Skrevet 28. august 2010 For et menneske, håper hun ikke får noen gode referanser videre så noen andre må utstå henne...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #9 Skrevet 28. august 2010 Huff enig. Hun er visst ganske flink kunnskapsmessig, men det hjelper faktisk ikke i dette yrket når man mangler sosiale egenskaper og evne til å samarbeide med kolleger. Hva slags menneske er det som skriker til en kollega foran pasienter, familie og andre kolleger.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #10 Skrevet 28. august 2010 Kanskje ikke så enkelt, men hold ut til siste dagen hennes, og DA gir han henne huden full av sin sanne mening!! ) Så kan han kose seg med tanken på det så lenge... Personlig så hadde jeg kvesset tilbake. Folk holder på slik KUN når ingen tar til motmæle...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #11 Skrevet 28. august 2010 Vel, han er ikke så kranglete av seg. Men igår sto hun faktisk å hylte til han (bare han) pga av en beslutning resten av teamet hadde tatt som hun var uenig i. Da sa han med rolig stemme at du er vel klar over at ikke jeg har tatt denne beslutningen alene, og at det faktisk ble bestemt av folk som har mer kompetase enn deg". Da stoppet hun i det minste å skrike... Jeg blir bare så sjokkert over at hun "har lov" å skrike til kolleger, Høres jo høyst nedverdigende ut..
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #12 Skrevet 28. august 2010 Hun har sett seg ut han fordi han er dyktig og synliggjør hennes inkompetanse og gjør henne usikker! Typisk hersketeknikk når man ikke har noe å fare med å prøve å få andre til å virke dumme! Men det er seg selv hun avslører! Han må prøve å ta igjen!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #13 Skrevet 28. august 2010 Men hvorfor går hun ikke på dagen - med lønn? Overlevering av oppgaver og prosjekter kan gjøres på meget kort tid, med høyere sjefer nærværende ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå