Kitti:) Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Jeg blir så frustrert over å gå og vente på den teite mensen! jeg har ikke hatt mensen siden midten av juni og blir sprø av å vente på at den skal komme. Har måtte gått på provera? tror jeg de het for å få den igjen etter pilleslutt, men da hadde jeg virkelig trodd det skulle holde seg stabilt men nei da. Nå skal jeg til legen igjen om to uker men blir jo sikkert bare henvist til Gyn og det er jo flere mnd vente tid. Så i mellom tiden får jeg bare håpe på at det kan komme en eggløsning og at vi treffer på den! Det værste med det hele er at jeg nå har kjent symtomer en stund som halsbrann, kvalm på kvelden, større bryster og areola, de er ikke ømme. Ved sist graviditet var første tegnet jeg kjente ømme bryster, da var jeg 4 uker på vei. så det blir jo hyppig testing, siste var for to uker siden og den var negativ. Prøver å si til meg selv at jeg må tenke på andre ting men det er ikke så lett då ønsket er så stort og frykten for at dette skal ta enda ett år til er enda større! Ble litt langt dette men det hjelper å skrive litt og få ut litt frustrasjon.
Irene Adler Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Jeg forstår deg! Hadde et frustrasjonsinnlegg lenger ned om koko-syklus. Tester positivt på EL tester, spotter, og mens i hytt og pine. Negative G-tester. Frustrerende med så mye uforutsigbarhet. Tok 1,5 år for meg sist, er villig til å holde ut så lenge, men da må det bli en viss forutsigbarhet i syklusen. Lykke til!
Kitti:) Skrevet 28. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2010 Tok 1,5 år for oss sist og, hadde da også veldig ustabil sysklus men hadde i det minste en syklus... da jeg ikke har hatt mens siden 19 juni tenker jeg jo at syklus er intet eksiserende:( Tenker jeg skal begynne og teste etter EL jeg og, har ikke orket det frem til nå for jeg har jo ingen utgangspungt! Jeg lengter etter 28 dagers syklus:) Lykke til til deg og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå