Gå til innhold

Bekymret... men sikkert uten grunn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sto opp med hopdepine på den 4 dagen i dag, er helt rar i kroppen... sliter litt med en liten forkjølelse, så om den kommer fra det eller om det er noe annet vet jeg ikke.....

Men jeg må si det bekymrer meg litt, men tørr ikke si det til noen, for jeg får kun høre " det går vel over" slik er slekta mi. ,

I tillegg har jeg kraftige og regelsmessige kynnere, tisser HELETIDEN!! trodde kanskje det ikke var så mye trykk på blæra i denne perioden jeg, men når magen begynner synke ned, så blir det vel mere press..men jeg er 33+1 i dag og magen har ikke sunket ned.

Dette ble et sytete innlegg,men jeg må bare få det ut noen sted, har bare lyst til og legge meg under dyna og hylgrine og skrike ut min frustrasjon til alle, men det kommer vel bare "det går vel over" tilbake!! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei og god morgen;)

Du har all god grunn til og tenke på deg selv nå. Jeg er like langt på vei med mage som har sunket.

men før den datt ned så var det mye slit med pust og ribbbein, når du appåtil sliter med en forskjølelse så kjønner jeg at detmå være veldig tungt for deg.

Men du må ikke være reedd for å si ifra til de som er rundt deg, slik at de kan få muligheten til å hjelpe deg med å slappe av.

ALLE har forskjellige komplikasjoner, men må tas hensyns til for det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...