ev@drian Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Har vært veldig obs på at det har vært utrolig lite kynnere et par uker. Men i dag og i går har det plutselig vært ekstremt mye, og de er skikkelig harde. Er bare 31+3, så jeg tror ikke det er noe på gang eller noe, men pleier kynnere å komme og gå på den måten..?
Med_håp_i_magen Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Litt det samme jeg skulle spørre om i dag Jeg har bare hatt kynnere av og til,så toppen en til to ganger i uka. De siste par dagene har jeg plutselig fått flere hver dag, jeg har ikke telt, men sånn 15-20 i døgnet vil jeg tro. Er 30 uker. Normalt?
Med_håp_i_magen Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 Litt det samme jeg skulle spørre om i dag Jeg har bare hatt kynnere av og til,så toppen en til to ganger i uka. De siste par dagene har jeg plutselig fått flere hver dag, jeg har ikke telt, men sånn 15-20 i døgnet vil jeg tro. Er 30 uker. Normalt?
Nat27 Skrevet 28. august 2010 #4 Skrevet 28. august 2010 Har det helt nøyaktig på samme måten.. er 32+1 i dag. Så da er vi hvertfall 3 som har det likt og er noenlunde like langt på vei, så da vil jeg tro det er ganske normalt )
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 Det samme er hos meg også. Ofte kynnere... Jeg er 31+6 i dag. Kynnere øver seg til fødsel. Helt normalt så lenge det ikke er vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå